Godmorgon 12:e april
Nej men nu var det min tur igen! Godmorgon på er allihop där ute!
God morgon!
Här snöar det förfullt jag som trodde att våren hade kommit
.Har haft en lugn morgon och ska bli en lugn dag också.
Ha det bra alla!

God morgon
Idag snöar de fy f*n vill inte alls ha snö idag. Usch och blä. Ska strax ut till hästarna. Det gick så bra igår. Så härligt att 2 ston bara hittar varandra och så vips blir de bestisar. de åt till och med ur samma höhög redan efter ngn timme. Så ska de vara vid alla ihop släpp tycker jag.
Saknar Zettans gnägg alla redan men jag vet att hon får de riktigt bra hos Sara. Hoppas hon sköter sig =)
ha en bra dag alla

God förmiddag, håller på att få hem lite mer ensilage idag så sen hoppas jag att vi har så vi klarar oss, här ska hästarna åka på bette i allafall innan 1 maj antingen de vill eller ej
.
Idag ska vi även in på banan en runda och träna med Ijor och Jasmine , Samantha ska rida Jasse på banan idag för ev ska hon starta henne i ett montélopp på HPTS tävlingsdag den 27 april.

Go dag
vaknade vid halv sju o kollade ut.. full snöstorm.. suck. Hobbe har utomhus turnering i fotboll idag, kul i snön.. jag o Hugo o Mamma har varit på den stora second hand affären vi har i samhället, helt otroligt mkt saker, vi hittade en "ny" soffgrupp, grön o jätte fin, ska bli kul o få ordning i tv rummet !
vågar inte släppa ut chelzea än, men en stund får dom gå ut sen.. jag ska jobba vidare med hemsidan nu o se om vi kan få ut ngt på nätet igen under dagen/kvällen.
ha de så bra alla

Goddagens !
Grått och kallt är de ute inge kul alls. Ska strax till stallet med två av barnen. Blir ridning eller körning ¨får se när vi kommer ut. Är så nöjd med min lilla pålle , en bättre barn ponny kan man knappt hitta. Hon älskar att vara med överallt, orädd, nyfiken och sen framför allt hon finner sig att barnen inte kan så bra än. Hade det varit min shettis jag hade som barn hade de åkt av fortare än de hunnit upp i sadeln. Men denna lilla har aldrig kastat av och jag hoppas hon fortsätter vara sån.
Ha en bra dag alla
#2 Åh vad de ser ut att MYSA Dina flickor
Man blir ju sååå glad när det "bara" funkar!