Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 316 ggr
Carina.B
0

LYCKA TILL

Jag vill önska er alla som ska delta i halmstad under helgen Lycka Till, måtte ni ha vädergudarna på eran sida också.

Carina

Charlotte-J
0

Jag vill också önska alla utställare och bruksdeltagare Lycka Till!!!

Amor vincit omnia Kyss

Pyttis
0

Till ER alla som deltager  i Halmstad, LYCKA TILL!!! Glöm inte att pållarna är lika kära och älskvärda på hemvägen!Kyss

Själv får man stanna på hemmaplan och jobba. TRÅKIGTSkrikandes

Annette
0

Jag instämmer också! Lycka till!

Efter att ha planerat att åka dit i evigheter (utan häst) uppstod det i veckan problem. Nu är det mest akuta fixat, så vi åker. Glad Mycket att ordna med innan bara, jag är inte van att vara borta en hel helg. Men nu har vi även kaninvakt. Flört

Hanna-D
0

Lycka till alla som ska delta! Vi ses där!

Håller med #3, mycket att fixa på hemmaplan innan avfärd, jag och min mamma har ALDRIG kunnat åka i väg samtidigt mer än någon dag åt gången pga hästarna, jag hoppas (och tror) att det ska gå bra nu med flera olika hästvakter.

Skulle väldigt gärna se på när min pappa ska behandla mitt ena sto med Hippotrim Fundersam Får nog sätta på stoet en grimma så han medicinerar rätt häst…

Annette
0

#4. Min pappa skall också medicinera ena stoet, men det är inga problem. Nästan mer bekymmer så inte svärmor glömmer bort kaninerna. Det kanske vore bäst att låta dem vara i stallet över helgen.

[Anna-N]
0

Lycka till alla!

Hoppas att Sverige gör bra ifrån sig nu när det är på hemmaplan och allt