god morgon 13 April
God morgon!
Har varit och släppt ut trollen ska nu själv äta lite frukost. Idag blir det vedklyvning hela dagen.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon alla,
Har precis kommit upp här och sitter i köket och tittar ut över hagen utanför, tre svarta 1-åriga killar leker och busar, då kan man inte annat än att le
.
Ännu en natt av vakande för min del, men Alison är cool lugn, inget föl än… 24 dygn över beräknad tid idag
.
Idag ska jag bara pyssla med hästarna, tömköra Roson och rida en sväng själv med Gosa.
Ha en bra dag !!!

God Morgon!
Här är lite kyligt ännu men solen är på G och det ser ut att bli en härlig dag! =O)
Idag ser det ut som att vi äntligen kommer iväg till ridhus för att träna med Birger. Då har vi i alla fall kört en gång i ridhus med honom innan premieringen…. Nästa vecka vid denna tid är det över….! 
Önskar er alla en sköön söndag!

Go morgon
här är lite mulet än så länge men det klarnar säkert upp under dagen.Här hemma står städning på schemat… vi fick hem en ny soffa igår o det dra med sig en del annat….
Pia, tappa inte hoppet.. jag vet att det är svårt, men det kommer… jag lovar..
Anette, du ska se att er fina kille klarar det alldelles utmärkt !! lycka till .
idag är SSS årsmöte o Fredrik kommer åka ivf, jag vill inte riktigt lämna Loni, en fölning ute i leran till vill jag ej ha..så henne har vi lite koll på.. Milla o jag har nu jobbat med vår hemsida hur många timmar som helst, den är klar o allt, men går inte publicera på nätet.. himla skumt.. så det är bara leva utan hemsida..NU ska jag släppa ut hingstarna o fodra lite,
ha en bra dag allihopa

God morgon!
Här skiner solen igen.
Cecilia har en kompis här som har sovit över. De sover ännu, jag vet inte hur länge de var vakna i natt. Vid 1-tiden ville de ha mat
, men de fick nöja sig med frukt och vatten. Här svälter vi barnen ;)
Ha en bra dag!
Go´morron!
här skiner solen, hästarna har fått frukost o ch nu är det dags att ge frukost t mig o barnen…
gubben jobbar så blir inte mkt gjort m pållarna men en rykt ska de få!Fäller som atttan…
Godmorgon!
Ska äta frukost nu sedan så ska jag till stallet. Det är kanonväder här, hoppas att det är vindstilla också.

Här är lite grått men kan nog bli bättre, t.o.m.sol kanske.
Blir inget årsmöte idag då inte föl kommit ännu. Skulle jag åka så fölar hon väl när min hästokunnige man är ensam med henne. 

Halloj!
Gick upp 5 sonen är morgonpigg fast han inte somnade förrens 21,30 i går, själv satt man uppe till 1 och tittade på någon dålig film som man inte ville missa slutet på.
Nu har jag packat bilen full för snart åker vi till Årjäng. Fredrik ska köra och jag passar på att hälsa på gamla kompisar, jag bodde där i 5 år i mina unga dar….men det är långt mellan besöken nu för tiden.
#2 Alexander och jag väntar också med nyfikenhet.
Ha en bra dag!

God morgon
Det är jätte gott väder här, riktigt vår väder :D
Idag ska jag köpa med bullar upp till stallet, fixa med olika saker hittar inga saker i Underbars skåp så ska städa. Sen ska jag tömköra lille mannen också.

Morrn
Idag är man lite trött och sliten var på kalas igår, vart lite gott och äta och dricka. Men men nu är jag på väg till stallet. Igår körde Rasmus Puzz en bra sväng, jag gick brevid och hjälpte upp , men hon är så snäll. Idag ska Dennis med och rida. Man märker att Puzz tycker det är kul. För när hon hör att vi är där så kommer hon även om hon är i andra ändan av hagen som är på ca 6 hektar. Är vi inne i stallet och mockar ja då går hon in genom fårens öppning med sån där kalldrags plast för. Det är precis så hon kommer in genom den och in i deras box. Sen står hon där och pratar och håller koll när man mockar. Det kan man kalla social häst.
Det är så mysigt när man sätter sig här på mornarna med sin kaffe kopp och läser om alla söta fölisar som kommit till världen. Och i år verkar de som fölningarna gått bättre än förra, men vi är ju bara i början av säsongen än så. Men förra året tycker jag de va många komplicerade fölningar eller så är det bara jag som inbillar mig är ju inte så hemma på detta med fölningar och avel.
Men lycka till alla ni som går i väntans tider, och grattis till er som nu kan njuta av era små i boxar och hagar.

God morgon . Här är jättefint väder och solen skiner som bara den. Jag tänkte åka upp och kolla hingsthagen idag så jag ev kan släppa i allafall hälften av hingstarna på betet efter premieringen. :-)