Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 506 ggr
Ranni
0

Stuterinamn inlämnat!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur länge dröjde det för dig att få ditt namn godkänt? Skickade in min ansökan för någon månad sen, men har inget alls hört ännu… Ledsen

Annette
0

De har väl möte i SPAF ang stuterinamn 2 ggr/ år, om jag uppfattat det hela rätt. Det fanns en lista i veckans Ridsport över ansökta namn.

Vad har du ansökt om, så kan jag titta om det var med, om du vill.

PP
0

#1 De har väl möte i SPAF ang stuterinamn 2 ggr/ år

Verkligen? Det är med listor med ansökta stuterinamn i så gott som varje Ridsport. Kommer inte riktigt ihåg, men jag tror att det inte tog mer än ett par månader för mej att få det godkänt.

Fast det är klart, jag kan ju ha haft tur och skickat in precis inför ett möte oxå.

ThiffannyJ
0

När jag skickade in så måste namnen, innan det bli godkänt tas upp på ett SPAF möte. Innan dess så ska ev protester ha inkommi. Tror också att de har möte 2 ggr om året, men allt det där stod väl när man skickade in för att anmäla om stuterinamn?

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

MalinLarsson
0

Har oxå lämnat in ansökan! de ska ha möte den 31/5 sen får man besked!

Ranni
0

#3 Hittar inget där det står hur "gången är " då det ska beslutas och när på SPAF;s sida…

#4 Vad trevligt! Då får kanske vi båda besked under juni. Skrattande

Ammiii
0

Skickade in mitt i oktober, det blev godkänt 1 december.
Det ska ju visas upp och de som vill protestera mot namnet ska ju hinna skicka in om det. Samt beslutet, så man får nog räkna med att det tar en stund!

Ranni
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick besked idag att de har mottagit min ansökan, och det ska behandlas 31/5. Men jag väntar så gärna…Glad