Tillfällig hemsida
hej alla ni där ute.
då vi har försvunnit från cybervärlden under ett tag har jag gjort en tillfällig hemsida.
ni är välkomna att titta in på www.solliden.dinstudio.se
Här hittar ni lite om oss ivf, tills den vanliga sida kommer ut igen !
mvh sanne

Jag brukar titta på er sida ibland, kul att du hittat en tillfällig lösning. Jag passar på att hälsa från Princess som är rund och go, hon ska föla om ca en månad.

#1 hihi så det är du !? hälsa sessan, hoppas du får en liten prickig denna gången oxå ! lycka till !

Men Sanne då , var har du nu hittat på ?

#3 haha.. ja du inte vet jag
det går bara inte…men nu har jag en liten sida i varje fall !
det var en fin sida du har nu ju, skönt att du är ute igen 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Trevligt att läsa om hur det går för er! Hoppas resten av hästarna fortsätter hålla sig friska och tänk vad underbart det måste bli att få släppa de installade! De blir nog helt tokiga, jag hoppas ni har filmkamera!

#4 tänkte på du måste ju ha allting på webhotellet , menar sidan kan ju inte försvinna för att du har ny dator ;-) , fast du kanske har gjort som CH gjorde för Millan för något år sen *S*
#7 hennes sida finns kvar men det går inte att ladda upp den
Hej!
Jag tycker hemsidan är fin. Har också en "färdig" hemsida, men den är jag jättestolt över att jag lyckats knåpa ihop.
Marie

#7 Men kan inte supporten hjälpa henne

Går det inte att gå ut på nätet och hämta hem den igen den vägen?
den är hämtat men det går inte att ladda upp den på nätet igen

NU är det så att telia vägrar hjälpa mig. jag har pratat med dem i nästan 2 timmar idag o dom säger att jag inte kan göra något åt det, jag har haft dem som webbhotel, men dom har tydligen inte hand om min sida längre. Jag blir snart helt knäckt på detta för vi betalar ju för det o dom har inte hand om det, vem har det då??? jag har under 4 år aldrig behövt support, o nu gör jag det o då finns ej vår domän längre. KUL ?! nej inte så..
ni får hålla tillgodo m den andra tills jag har mer ork att fixa den andra igen..

fy vad tråkigt Sanne , jag har ju one.com och supporten där när jag har behövt hjälp har varit kanon.