God morgon 080416
God morgon på er alla!
Sitter och tittar ut i dimman, den ligger tät här så man ser inte mycket, hoppas vädret blir fint idag med och lite varmare, ligger just nu på -0. Dagen till ära ska tillbringas i sängen då man dragit på sig en rejäl förkylning och fått en ny fin raspig basröst, inget kul.
Ha det gott allihopa!!

Go morgon
ser ut att bli en fin dag idag med, så skönt att det börjar torka upp i hagarna, ska ner o kolla vår skogshage idag o se om det börjar växa något där.. tanken är ju att ungstona ska gå där sen..
på förmidagen ska jag åka massor av ärenden, hatar sånt men det är nödvändigt.. sen ska jag försöka städa lite, o sen blir det ett par timmar i stallet antar jag..nu önskar jag att alla hästar snart kan gå ute, bara isoleringen släpps så blir det tomt i stallet o sen är stora saneringen, det ska bli så skönt o få det avklarat ! det görs ju varje år o alltid lika skönt när det är fixat o allt är fräscht, täcken ska tvättas o allt annat me !
ha en bra dag !

god morgon
Fåglarna kvittrar så glatt. Solen skiner. Så underbart. Idag blir de först jobbet på förmiddagen. Sen blir det stallet. Måste packa hö för några dagar och göra allt iordning. För i morgon åker jag till Jäboruder. Ska bli kul att komma dit några dagar. Ser fram emot hingstpremeringen.
Hoppas alla får en bra dag
God morgon!
Idag fyller min minsta lilla "snörpa" Tyra 6 år. Hjälp vad tiden går. Idag blir det lugnt för övrigt.
Amor vincit omnia 
God morgon!
Hoppas det blir fint väder idag för vi mossrev gräsmattan igår 2000 kvadrat så jag vet vad jag ska göra efter jobbet. Börja närma sig Grevagården jag ska dit med min svägerska och visa hon putsar och fejar med Magnat ska bli så spännande.
Ha en bra dag alla!

Morrn !
Här ska man snart skicka " Björnligan" till skolan, sen blir det en långis med hundarna. Efter det blir det en tur till stallet. Blir nog longering eller dyl idag. Här är förresten mulet och grått idag .
Ha en bra dag allihop
God förmiddag!!
Idag är en alldeles underbar dag, är så glad att jag nästan spricker!
Någon som vill ha lite glädje får gärna höra av sig till mig så kan jag säkert smitta er
Ojoj, nu väntar skolan, hästar, gympa o sist men inte minst hemsideuppdatering.
Ha en bra glad dag!

God middag.
Har fortfarande inte sovit igen alla timmar som jag missade i helgen och det känns. Fortfarande känner jag mig som en zoombie och inte får jag gjort det jag ska i den takten jag planerar. Kanske borde försöka somna i normal tid i natt. Har idag påbörjat en ny kurs så nu är det ytterligare en del dubbelläsning som gäller fram till sommarlovet.
Vädret är fint här uppe med strålande sol, dock är inte inte någon värme att tala om.
Ha en bra dag!
#7 Vet hur det känns. Been there done that
I dag har jag i alla fall gjort en polisanmälan!

#8 För rättvisans skull borde det snart bli här uppe. Förhoppningsvis innan jag är klar och har flyttat hem… Bra att du har gjort det, otur bara att det skulle hända.
# Men vad har hänt Hanna??
Delad glädje är dubbel glädje :)
#10 Jag har fått bilen sönderslagen.
#9 Det var betydligt värre i dagsljus. Ska köra iväg den till en kompis som ska byta ruta i dag. Håller med dig helt och hållet. "Norrland rocks" 

#11 Kan tänka mig det, brukar alltid vara värre än vad det ser ut att vara i mörker. Nja, nu ska vi ju inte överdriva ;-)