Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 677 ggr
Miija
0

God Morgon 17/4-2008

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och en riktigt god morgon är det.Glad

Sweetie fölade ett litet stoföl i natt och allt har gått bra.
Blir kul under dagen när man kan ta ut dem en sväng.

Hoppas alla får en bra dag!

Miija
0

Zettan hann visst oxå skriva en morrontråd under tiden…Glad

sanne
0

God Morgon

Vi släppte Natasja o Chelzea o Loni i en större hage med gräs idag, dom blev så glada, jösses va dom sprang, man kan ju hoppas det sätter igång Loni.. vill gärna att hon fölar innan Lördag, men hon har en annan uppfattning kan man säga..

Chelzea blev helt tokig o sprang o stutsade, så kul o se fölisar med fart i !!

Hoppas denna dagen blir bättre än den igår, för nu får det räcka med tragiska saker i våra liv..

Vi har beslutat att leasa ut Jozo om det finns någon som är intresserad, för vi har ej så många som ska betäckas i år. Skulle någon va intresserad så hör av er ! han är en underbar hingst som är snäll mot både ston o föl.

ha de bra alla !

RebeckaSvensson
0

#0 Grattis Mia! Skönt att allt gick bra och extra kul att det blev ett stoföl.

balotte
0

God morgon!

#0 grattis till fölet. Jag tror att vi har räknat fel på Balotte för hon visar inga tecken på fölning eller har hon lurat oss. Idag blir det jobb och ikväll ska jag vara frisör annars en lugn dag.

Ha det bra alla!

sanne
0

förlåt Mia, glömde säga grattis till fölis !!!

Sasser
0

#0 Grattis till fölet!

Här skiner solen och det verkar bli en vacker dag. Vaknade av att minstingen spydde, så det var bara att börja städa och tvätta vid 5 draget. Jag får vabba idag ochså..

Hoppas ni får en bra dag!//ESå

VeronicaP
0

#0 Grattis till sto fölet :-)

Annette
0

Grattis till fölet! Du skickar väl in till fölboxen också?

Idag har Cecilia fått gå till skolan. Hon hostar ännu men febern är borta. Det är jättevackert väder men jag skall hålla mig inne ändå. Skall plocka i huset medan både gubbe och ungar är undan ;) Men först skall jag nog gå till jobbet på deras fikarast.  

Framåt kvällen blir det hästar, kan det finnas någon päls som vill bort ;) Maken kommer hem efter att ha varit i Göteborg på kurs sedan i tisdags.

Ha en bra dag!

Puzzel
0

Morrn !

#0 Grattis till liten söt fölis

Här ser ut att bli regn idag , vill inte ha mer regn. Lervälling överallt. Idag ska vi hämta hö och i helgen hösilage. Tyvärr har vi inge strö eller halm hemma och de lär inte komma hem nått än. Vi har lite olika åsikt om hur mycket strö man ska ha i boxarna. Men men människor är ju olika. I kväll har jag matte prov bläää. Nää nu ska ja ta ut hundarna en långis. Sen blir de stallet.

Ha en bra dag allihop

# Sandra du måste komma ihåg kameran nu när du är iväg. Vill ju se bilder från hingstvisning och alla de andra. Ha så jätte kul nu .

Charlotte-Aveback
0

#0: Grattis till litet stoföl!

SaraDoos
0

Grattis igen Mija!

Hälleluja hade vaxproppar i morse, så nu är det på G hemma hos oss också. Sitter på jobb nu och solen försöker tränga igenom molnen. Ska ut med jobb i kväll, så jag har ordnat hästvakt ifall ifall det skulle hända nåt på fölfronten när jag är borta. Hoppas hon håller sig till helgen när man är ledig Skrattande

RebeckaKihlberg
0

#0 Grattis till fölet!!

Denna dagen har inte börjat bra alls, kom till jobb och mötte nästan all vår personal i trapphuset…krångel med larmet och inga koder fungerade, så vi blev sittandes i 1 timme innan vi kunde börja jobba.
Var på fitness-boxning, fy s*tan vad jobbigt det var, är grymt mör i kroppen idag, men det var verkligen kul och ett bra sätt att få ut eventuella agretioner ur kroppen. Sov som en stock i natt.

Hoppas ni får en bra dag!!