klädsel på ESG?
Vilken klädsel rekommenderas vid utställningen?
Hur är utställningsklädseln i andra länder? Hur poppis skulle det vara tex med en nationaldräkt eller uniform? Eller ska det vara ridkläder? Eller kostym?
Vad gäller internationellt?
Jag tänker visa i mina vanliga vita kläder. Så gör väl de flesta även utomlands?

När vi var i Holland 1994 visade alla i vita kläder, killarna hade röda slipsar, men det kan ju knappast vi ha, så det blir en vit skjorta och vita byxor, det är stilrent tycker jag. Maria.
funderade på om det är så varmt som det är nu, kan man visa i shorts då? eller ska det vara byxor
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#0 Nationaldräkt tror jag skulle bli mycket poppis!
#4 …säger bara en sak…VAAAAARMT 
#0 Bra tråd! Har funderat på samma sak 
Eftersom "alla" andra nog tänker visa i vitt så hänger jag nog på! Fyy vad kul det ska bli! Det e bara 8 (!) dagar kvar nu!

#6 Ehm, varför skulle du plötsligt visa i annat än det vanliga? Kanske hade du köpt en helt rosa utstyrsel. 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#6 Kanske med hjärtan, rosetter, ludd och annat "krimskrams" 

#8 Åh huga, vad hemskt! 
/Cattis
#9 om inget annat så blir hon ensam om att se ut så

#10 Det är sant, hon lär bli lätt att hitta. Men jag ser helst att hon kanske inte visar mina höstar i den utstyrseln dock… Lite kinkig kan tyckas :-)
/Cattis
nu tycker jag allt du är för kinkig låt du tösen ha på sig vad hon vill, annars kan du minsann själv visa

#12 Nehej du. Jag är för stor för att springa, och hästarna gör sig inget vidare i enbart skritt. :-)
Jag vidhåller att tjockisar gör sig bäst på publikplats. Iaf jag. Annars kommer Greenpeace och drar ut mig från ringen och skriker "strandad val" och börjar stänka vatten på mig. 
/Cattis
HAhahahahahaha men cattis då, då är det minsann tur att jag har Fia annars kommer dom och stänker vatten på mig också
men inget säger att det MÅSTE vara vitt eller???