Äntligen har Kölnäs hemsida!
Nu är den nästan klar, men det går bra att gå in och titta . Skriv gärna en komentar? Själv tycker jag att den blir otroligtfin!!!! Stort tack till SOFIA o MAGDALENA! GUNILLA

Adressen då ;)

Hittade den http://www.kolnasstuteri.se/
TACK!! Anette , glömde det vicktigaste!!!!!!

Den ser jättefin ut. Alltid lika kul att läsa om andras hästar och avel. 

Wow Gunilla vilken fin sida, äntligen får man se dina hästar igen.

Vada fin den var, Grattis! Kul att kunna läsa mera om ett stuteri som har varit med ett tag. Man lär sig alltid ngt nytt.

En jättefin hemsida, Gunilla! Flis är bara så läcker! 
vilken fin sida.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Tack! Dom orden Värmer!!!!!

Snygg 

Fin hemsida! Jag instämmer med några tidigare inlägg - det är alltid kul att "titta in" hos andra.
Jättefin sida Gunilla, verkligen bra "lugna" färger 
Delad glädje är dubbel glädje :)
Jättefin sida med många vackra fuxar.
Cattis du är en PÄRLA, snyggt jobbat. KRAM GUNILLA!!!!!!
Heja Gunilla!! Äntligen kan man ju säga
. Tur du har lite tjejer runt omkring dig…

Jätte fin sida,med härliga fuxar

vilken fin sida=)
Så fint Gunilla! Trevliga, harmoniska sidor!
Jättefin sida!
Jättefin sida Gunilla! Kan bara berätta att lilla Lasse kommer att bli pappa upp i dagen då han får grå man!!!!
Kul att ni tycker om hemsidan, kan inte ta åt mej äran. Det är Sofia Andreasson o hennes dotter, ägare till Bozo stona jag lånat som fixat den. Sedan har Cattis gått in och styrt upp det hela, då Sofia är en hårt arbetande Arkitekt. Ett stort TACK till er!!!!!! KRAM GUNILLA.
Jättefin hemsida! Du har ingen bild på Kölnäs Camillo som jag kan få låna till min sida då jag har en 1-åring efter honom?
Letar själv kort! Men hör med Hans och Märta Persson eller Kristina Blad. Kul att du har en efter Camillo!
Vilken trevlig sida. Roligt att läsa om andras ponnys.
Aaah, så det är du som har Tzatziki alltså?! :) Jag funderade på vem det var som lagt vantarnas på Teresias isabellunge! Hoppas att det kommer bild på henne snart, jag är jättenyfiken på hur hon kan se ut!
Hemsidan är fin också. :)

#25 Tzatziki är väl en hingst?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#26. Ja, åtminstone var han det för någon månad sedan när jag pratade med Elinor.

Jätte fin sida Gunilla, och som du vet är ju Flis min favorit, hoppas Bon Ami får komma till honom när hon blir Stor tjej!
Jag är så super nöjd med både Amfora och Alaja, Gullungar!
Tzatziki är en hingst ja…
Ja Asphagens Tzatziki är en hingst, som jag köpt . Vi får se i framtiden vad det bliva! Den som lever får se!!!! Kul Jossan att du är nöjd med flickorna, Flisen är min favorit också!!!! Kul att Lasse får grå man, ska bli kul att följa honom! Min Nils är inte så dum han heller! Nora ser bra ut hon också.
Äh, jag är förvirrad. Det var nog en annan jag tänkte på. :) Hur som helst är det spännande med en isabellunge efter Teresia.

Vilken fin sida! och vad vacker Flis är!!