Shettislevad...
häftigt
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
gud så fräckt måste också testa med någon av mina, nu blev jag sugen på att träna
Bara att träna på "Svamp Bob fyrkant" hälsar min son som står bredvid (AnTeX)….
Numer pensionär i Nynäshamn

jasså så nu blev man fotomodell
hehe det e bara att träna på 
är det du som har tränat så bra?? AnTex, då får jag återkomma till dig för att få lite tips sen.
Japp jag är så där barnsligt förtjust i svamp bob tycker han är så himla söt

japp det e jag som tränar där på bilden :P
nu e det jue så här att det va Faktiskt min stora syrra Karolina som lärde Hästen (Roxiti) att stegra sen har jag utvecklat det mer
aha ok
Wow, häftig. Tips på hur man tränar sådant med hästen? Är totalt grön när det gäller sådant där, så lite grunder vore skoj! 

Häftigt :)

Jätte kul!!!!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

ja ni nu blev det kompliceat …
hmm hur jag gör e en riktigt bra fråga kan int riktigt förklara jag e på nybörjar stadiet.. men jag har ridit med bent branderup på shettis så det sitter väl i blodet
anä nu blev jag då riktigt avundsjuk

jasså vi har bilder på dt ngn stanns fasst de behöver scannas in i datan… men det finns..

det va i milenium veckan i gamla stan vi red på en bana utanför slottet å vi red ngt nummer med bent där:D

finns nog flera bilder på när jag tränar bara att fråga Margareta så letar hon fram dem …
hon gillar att visa upp bilder;)

har fortfarande inte sett bilder ;)
*väntar* :b

Ingen som kan ge en förklaring till hur man tränar hästen? Har inte den blekaste om hur man ska börja ens…en i stallet kan få sin shettis att stegra och hon liksom lyfter pisken framför honom (asså, inte skrämmmer eller nåt sånt, utan bara liksom höjer den och han stegrar). Sen kan han piaff oxå
skitgulligt med en sån liten som gör de
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

det finns jue bilder där uppe:D å kika på kan tyvärr inte lägga in fler nu;) e inte hemma:D
Jag är också nyfiken på hur man lär en häst något sådant.
häftig sak att lära en häst =)

#21 du skrev att ni skulle lägga in fler jue ;D
i #22 står det att hon inte är hemma…

ojsan ^^

händer kanske inte så mkt i den här bilden… men hon följer mig som en liten hund:D