Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 1600 ggr
Cattis
0

Anmäl er till Valla

Glöm inte att anmäla er till utställningen på Valla!

Utställningen är den 19 augusti och anmälan går ut den 19 juli. Bara en dryg vecka kvar således.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Jag hade gärna åkt till Valla i år också, det var så trevligt förra året. Men tyvärr är den ena domaren samma som i Nossebro helgen före. Det känns lite fånigt att ev visa samma häst för samma domare två helger i rad. Jag har för lite hästar! (Det är jag nog ensam om att tycka i det här huset.)

Cattis
0

Du kan väl anmäla o be om at tfå visa för den andra domaren. Om det inte blir "rätt" domare för dig kan du kanske byta häst? Vi brukar försöka vara bussiga. Och du kanske inte ens får den domaren i Nossebro?!

/Cattis

Annette
0

Nu blir jag ju riktigt sugen på att åka i alla fall. Valla är ju Valla!

Jag får väl muta familjen med något. De kanske vill följa med och klappa getterna?

Cattis
0

*putt*

/Cattis

kacka
0

hm… funderar på att besöka den… men troligen UTAN häst… Min son tjatar ändå om att åka till Linköping så man kan ju slå två flugor i en smäll…

Annette
0

#5. Valla är trevligt för barn. Det finns lite djur och en stor lekpark. Tror också attt det där tåget som kör runt finns kvar också. Själv kan du ju gå och titta på den nu 25-årige Xandino. Det hann jag tyvärr inte med förra året. Vore kul att träffa honom igen, red mycket tillsammans med honom och hans ryttare när han var ung.

thira
0

Har faktiskt aldrig ställt ut på Valla, men det kanske är dags att göra premiär där nu då, har ju hört många säga att det är så fint där!

Annette
0

#7. Kan rekommendera Valla! Jag har varit där många gånger med New Foreststoet. Förra året var jag där med shettisen. Lagom långt också, bara 18 mil från mig.

[Anna-N]
0

#8. Håller med!. Valla är en trevlig utställningsplats. Har varit där några ggr på utställning. Synd bara att det är en bit att åka för våran del.

Annette
0

Nu har jag kollat runt lite. Det finns både flygplansmuseum och fenomen magasin. Det skall nog inte bli så svårt att locka med gubben till Linköping.Skrattande Det stillar mitt dåliga samvete om han också kommer iväg på sådant som intresserar honom, han är tyvärr dålig på det. Jag är väldigt bra på att åka på hästutställningar och dyl. Jag säger att jag måste samla energi så jag överlever vintern.Oskyldig

kacka
0

Jag har "bara" varit där för "nöjes skull" innan och hälsat på alla hästar (Varav många var släkt med mina första ponnyer) och andra djur och även lokmuseumet intill och bangolfen…

Sofia_Schultz
0

#0 Jag vet två som hemskt gärna vill åka till Valla :D

Annette
0

Hur går det med anmälningarna?

susanne-s
0

Var ligger Valla?

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Annette
0

Linköping i Östergötland. En mycket trevlig plats.

susanne-s
0

Tackar… ska fundera en stund

www.gullsmyrastuteri.se

susanne-s
0

Vet inte, 30 mil känns det överabitiöst med en ettåring?- enkel resa

www.gullsmyrastuteri.se

Milla
0

det är alldeles för långt för mig tyvärr

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

susanne-s
0

Jag skippar det med, siktar in mig på Ludvika i september.

www.gullsmyrastuteri.se

Cattis
0

*putteliputt*

/Cattis

Charlotte-J
0

Nu måste ni anmäla till VallaSkrattande Sista anmälningsdag är imorgon!!

Med det antalet anmälda som är nu så kan det bli så att det bara blir 1 domare. Hoppas att utställarna "bara" har is i magen och väntar in i det längsta med att anmäla. Själv anmälde jag en hingst (som det absolut inte var tänkt att jag skulle visa) bara för att "dra mitt strå till stacken"Flört

Amor vincit omnia Kyss

Johanna-Granberg
0

Vi på Hamra har försökt att hjälpa tillFlört, vi kommer med tre stycken.

Charlotte-J
0

#22 Kanon!! Ni får inte in någon mer i transporten då? Flört

Amor vincit omnia Kyss

JMax
0

Jag skickar nog min anmälan i morgon…Funderar fortfarande men jag tror att det blir tre som får följa med.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Charlotte-J
0

Ni som inte anmält än, gör det NU!!GladGlad

Amor vincit omnia Kyss

Linn_Doris
0

Jag ska också dra mitt strå till stacken genom att anmäla två stycken..

Cattis
0

#25 MEN vad du tjatar! Cool

Jag ska, jag ska, jag ska… sen.

/Cattis

Charlotte-J
0

#26, 27 Nu börjar det likna nåt vet ja!! Seså in med fler nu!!Glad

Amor vincit omnia Kyss

Pernilla77
0

Jag har anmält en. Har tyvärr inte flera som jag kan visa om jag inte kan ta med mitt 2-åriga halvblodssto. Hon är jättefinRäcka ut tungan

Annette
0

Jag vet fortfarande inte om jag skall åka med eller utan häst.Fundersam

AnnaLundin
0

Jag hade tänkt åka till Valla men mina utställningsplaner kullkastades totalt tidigar eidag då det konstaterades att min älskade Cocos har en stor äggstockstumör. Och hennes hälsa går före allt annat! Hade iofs tänkt ha med mig henne till Bjärsjölagård och Esska till Valla, men Bjärsjölagård är den utställning jag prioriterar av dessa båda.

MEN jag ska ta mig en till funderare…. Det är väl i morgon som är sista dagen? ;)

Rose-Marie
0

Vill också anmäla men vi har 20 mil enkel och jag kan bara visa mitt ettåriga sto….känns lite saftigt att åka så långt på hennes första utställning…

Lauth
0

Jag har anmält 3 stycken. Hjälper till så gott jag kan!!

Charlotte-J
0

*Putteliputtputt*

Amor vincit omnia Kyss

JMax
0

Okej…tror jag anmäler fyra pållar, tre handlers och ett maskeradpar. Ska fundera lite till…man har till midnatt på sig va?Skrattande

cinna
0

# 35 Maskeradklass???? Var hittade du den? 19 - 24 anordnas väl inte, annars vill nog stora tjejen hellre vara med där än i handler…

JMax
0

Oups… Missade det…Då vet jag tre som blir ledsna…Gråter

cinna
0

Får ta igen det på Haloweenutställningen iställetGlad

Charlotte-J
0

42 anmälda nu måste ni lägga på ett kol!!Skrattande Valla som brukar vara så välbesökt av utställare, är det ESG för hela slanten i år?

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

#39. Hela utställningskassan kanske ryker där.Flört Valla som är så trevligt.

Cattis
0

#39 Vem är förstedomare?

/Cattis

Charlotte-J
0

Annika Strindgård

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

Okej. Så det ser ut som att vi kanske måste ha bara en domare…

/Cattis

Annette
0

Var det idag anmälningstiden gick ut?

Charlotte-J
0

#44 Yes!

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

Jag väntar på att Maggan ska bestämma sig… Så jag vet vad som skall anmälas.

/Cattis

Charlotte-J
0

51 anmälda och vi förlänger anmälningstiden i alla fall till mitten på nästa vecka, ska kolla exakt datum.

Amor vincit omnia Kyss

veronica-olsson
0

Jag skickade in anmälan på 2st i går.Har 20mil till Valla.Tycker det är en fin och trevlig utställningsplats.Vi ses.

maggan
0

#47 bra då kan jag vela några dagar till.

Charlotte-J
0

*Puttputt*

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

#. Ett bra beslut.Flört Ska se om jag kan få med någon stalldräng, annars kommer jag utan häst.

Charlotte-J
0

*Putt*

Amor vincit omnia Kyss

AnnaLundin
0

Det var ett attans puttande… ;)

OM, men bara om, om… Jag kanske gör en bytesaffär i helgen och då kanske jag drar med mig den "inbytta" damen på utställning. Och om jag ändå åker så lastar jag släpet fullt, dvs tar med en till!

Charlotte-J
0

#53 Det låter jättebra Glad

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

*Putt igen* Glad

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

#55. Förhandling pågår med stalldrängen.Flört

Linn_Doris
0

Hur länge kan man anmäla???

Annette
0

#57. Förlängd till mitten av nästa vecka. Valla är jättetrevligt!

Charlotte-J
0

67 anmälda, kom igen nu!! Anmäl för brinnande livet!!Flört

Amor vincit omnia Kyss

maggan
0

anmälan kommer

kacka
0

Det är ingen risk att det inte blir någon utställning va?

Charlotte-J
0

Nejdå, utställningen blir av och droppar det in lite anmälningar till så blir det även med 2 domare. Så anmäl nu!! Anmälningstiden är förlängd till den 28/7.

Amor vincit omnia Kyss

Pernilla77
0

Jag anmälde en till igår kväll. Hur ser det ut?

Charlotte-J
0

68 anmälda så det tickar på, och fler är på väg in vad jag förstått så det går nog åt 2 domare i alla fall.

Amor vincit omnia Kyss

AnnaLundin
0

Min bytesaffär gick åt pipsvängen Gråter, men det öppnade en annan väg att gå å andra sidan… Det blir nog två ponnyer härifrån också! :D

Charlotte-J
0

Det var ju tur i oturen då Flört

Amor vincit omnia Kyss

gotlandsruss
0

ingen som har kvar bilder som möjligt vis tog på emmi lee lydig och kraterns poseidon??

gotlandsruss
0

putttt