Go Morron 19/4
Hej och hå.. Har för en liten stund sedan kommit hem från jobbet… Sitter just nu framför datorn och väntar på att mamma med familj ska vakna. Mamma och jag ska på hingstpremiering snart..hehe
Klockan fem blir det rörelse i huset igen så det känns meningslöst för mej att ens gå och lägga mej nu, så jag håller mej vaken..
Blir en tuff helg, direkt när jag kommer hem i morron blir det att fixa iordning sej och åka och arbeta igen! Det får nog bli ett par timmars sömn i bilen i morron!
Ska visa Vide af Kättestad i dag.. Ska bli mycket spännande då mammas findus är pappa till honom.
Hoppas det blir en trevlig SOLIG dag med många glada hingstägare mot slutet av dagen…
//Malin

God Morgon!!
Sitter här med andra koppen kaffe och försöker vakna…
Nu är det allt lite pirrigt…… Allt är packat och klart och fika på G så när vi lyckats få i oss lite frukost är det bara att lasta och dra iväg.
Lycka till alla hingstutställare!! Vi ses.
Önskar alla en skön solig dag!

God Morgon
idag är det nog massor av nerver på väg till grevagården:) själv är jag lugnt.. för hästen är juh kvar hemma ! Hoppas på en bra o lyckosam dag för alla !
vi åker ivf, Loni var svettig i går kväll men har hon fölat?! neee då, jag är så trött nu, för hon har massor av tecken på fälning men vill inte riktigt… i morgon går tiden ut sen blir det övertid..men bara allt går bra, grannarna ska ha lite koll idag, sen får min pappa åka upp, inte för han skulle kunna göra så mkt, men ivf se om det är mer än 1 föl i hagen!
Nu ska jag dricka kaffe sen bär det snart av för oss med !

God morgon!
Idag får det bli långkalsonger, så man inte fryser på Grevagården :) Det är frost ute, men det kommer bli jättefint väder. Ser fram emot en heldag för att titta på hingstar. Kan det bli bättre
. Det räcker om jag åker max 30 min före jag vill vara där, men eftersom jag är vaken så drar jag väl iväg om någon timma.
Lycka till allihop!
Godmorgon!
Idag ska jag försöka få sålt ett par hästar hos en man som fått beslut från Länsstyrelsen att han inte får ha hästar mer, då han vanvårdar dem. Nio kvar… Har en tjej på tråden som verkar intresserad av flera stycken dock, vilket vore kanon.
Annars ska jag till stallet och på kvällen vet jag inte vad jag ska göra.