Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 32-esg-2006
Läst 848 ggr
[Anna-N]
0

ESG Nytt - för oss som är hemma!

Ja, då var ESG I Halmstad invigt !!!! Jag hoppas att alla har det trevligt och att vädrets makter står på alla utställares sida hela helgen.

Tänkte att Ni som är där och på något vis har tillgång till dator kan skicka in bilder, ev. resultat eller annat som Ni vill dela med er av. Kan vara skoj för alla som är hemma att iaf känna av lite stämning under helgen…..Flört. Det kan vara praktiskt att samla så mkt som möjligt under samma tråd.

Mvh // Anna

Hanna-D
0

Jag är på plats. Har i dag varit på Stuteri Dalsgård och tittat på alla fina ponnyer (tack för visning och fika Yvonne!). Sedan bar det av till showplatsen för invigning och välkomstparty/middag. Jättetrevligt!

Nu är det snart dags att sova, ska upp tidigt i morgon och visa en ponny. Våra egna lämnade vi dock hemma.

Har tagit massor med bilder men orkar inte redigera dem nu Glad

[Anna-N]
0

#1. Lämnade Ni dem hemma?!.

Vi ser fram emot bilder, senare. Hur är vädret?

Hanna-D
0

Japp dom är hemma, ville inte åka så långt med dem i värmen. Inte "humant"!

Vädret är helt OK. Soligt men inte för varmt.

kacka
0

Är det soligt 22:14???? Här är det kolsvart…

Sluggo
0

Känns ganska aktuellt….hoppas Sverige lyckas bra. Ska bli spännande att se lite bilder därifrån.

[Anna-N]
0

*Puttis* …skriv nu alla som varit där.

Hanna-D
0

#4 Om vi nu ska märka ord så visst, det var inte jättesoligt 22:14 men mörkt var det inte då.

VeronicaP
0

nope här nere i söder är det ljust länge ;-)….

Idag har det verkligen varit svettigt , kan man säga *ler*

Hanna-D
0

Har varit på showplatsen sedan 8.30 i morse, kom tillbaka till hotellet nyss. Många fina ponnyer, speciellt de stora svarta (ovanligt Flört). Ganska mycket brons har delats ut också. Vädret är kanon, nästan för varmt. Mitt på dagen mullrade det lite på avstånd men det kom varken regn eller åska närmare än så.

Kan inte utse någon personlig favorit i dag men jag gillade Almnäs Orkide, Verona v Stepelo, Smevallens Glory med flera.

Yvonne N.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Jag är glad att du kom och "räddade" mig! Glad 

Vilken härlig dag det var i går i Halmstad, perfekt väder, ialla fall för oss som inte hade hästar att visa. Men jag håller med om att det var mycket brons, en del var ju värda det, men långt ifrån alla.

På bilden ser ni Dalsgårds Corina som fick guld och hennes hingstföl, som skojar till det lite, han fick brons.

Hanna-D
0

#10 Hihi…

Det var en speciell man det där men det var himla trevligt att träffa Er och se på alla fina ponnyer!