Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 675 ggr
HannaDolly
0

Rockard Till Salu ?

Är det ngn i västragötaland som har en rockard till salu?

Min shettis är 94 cm i manken och skulle behöva en mindre sulky än den som vi har nu. Jag kör ganska mkt i skogen och lite på grusvägar och så. När jag kör i skogen blir det mkt gallopp :)

Jag väger 45 kg. så den måste ju tåla minst 50 kg (a)

En rockard som ska tåla att stå ute i alla väder (är verkligen INTE ett måste) det vore bra eftersom vi inte har ngn plats till den inne i stallet och så :)

Men skriv gärna ngt om ni har en rockard eller om du vet ngn som har en bra rockard till ett rimligt pris så vore det jätte bra :)

Tack !!

Gosa
0

Jag har en rockard som jag tänkt sälja eftersom vi inte använder den. Om du är intresserad så kan jag ta bild på den och skicka på mail till dig. Vi bor i Vårgårda.

Mvh Pia

HannaDolly
0

# 1 Ta jätte gärna ett kort på den är du snäll :) JAg bor nämligen eller vi har våra hästar i Östadkulle en liten bit utanför Vårgårda !

Gosa
0

#2 OK , jag skickar bild ikväll, så kan vi ju höras om du vill komma och titta på den någon kväll. /Pia

HannaDolly
0

#3 Ja, det kanke jag kan , jag ska prata med min syster om det. Det är hennes shettis och så men . JAg kan kanske komma denna veckan. Men hur mkt ska du ha för den i så fall? :)

Gosa
0

#4 Kan du skicka ditt telefonnr. så ringer jag senare Glad

HannaDolly
0

#3 du kan inte skicka den nu?

HannaDolly
0

JAg är i Norge nu och om ngn ringer till mej och så , då får jag betala . MEn Jag kommer hem på Onsdag från Norge så vi kanske kan höras då. Men kanske att jag kan komma denna veckan. SOm jag sa förut. Jag måste prata med min syster som bor i Östadkulle och så :)

HannaDolly
0

var inne och kollade på din pres. Och nu pratar vi igen. Det var jag som frågade eller jag´skickade mail om ni tog emot praoplatser ;D vilket sammanträffande.

zettan
0

Anne PAgmar har jätte fina nya rockards hemma på Jäboruder.

kontakta henne www.jaboruder.se