Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 1584 ggr
ThiffannyJ
0

Selunderlägg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var i någon annan tråd som jag inte hittar just nu som man pratade lite om just selunderlägg. Kom på att jag hade ett som är 20*57 cm som komemr från HJ's Orginal. Tyvärr så vet jag ingen prisuppgift med de är verkligen fina, och passar dessutom mini! Skickar med en bild så får ni se Glad

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Annette
0

Vad snyggt!

ThiffannyJ
0

#1 Tack! Tycker det ser så stiligt ut med det underlägget =)

www.minishetland.com

sonja
0

Mkt prydligt. Man borde kunna sy själv. Synd att det inte finns lika mkt sånt här som det finns schabrak o vojlockar i alla färger o modeller. Då hade jag nog haft en liten samling…

Kris_J
0

Här kan man beställa selunderlägg mm i precis de färger man önskar. Jag kan varmt rekomendera dem:

http://www.cghastsport.se/

Veritas odium paretFörvånad

Kris_J
0

Ang.4
Ser att det inte finns med några selunderlägg på hemsidan, tror att de syr upp efeter beställning. Jag har köp selunderlägg där.

Ska be dem svara själva här gällande selunderlägg.

Veritas odium paretFörvånad

QuickStep
0

har du någon kvar thiffany? eller tråden kanske inte var att du sålde..?

Kratern
0

#0 Vilket snyggt underlägg!

Jag ser ju så himla dåligt, men….hur är det fäst i selen?

ThiffannyJ
0

#6 Nej, det är inte till salu!! Flört Ville bara visa att jag hade ett då det pratades om att det inte fanns så många…

#7 Det är faktiskt inte fäst på något sätt. Jag bara lägger på det på hästen och sen på med selen. Jag har (än så länge) inte varit med om att den har flyttat på sig i alla fall Glad

www.minishetland.com

Carita
0

#0 Mycket snyggt och prydligt.

Jag hade ett likadant till min tömkörningsgjord till stor häst för många år sedan. Var även en stor konsument av Hj`s schabrak och täcken på min ryttartid. De brukar altid vara på skandinavium så jag ska titta om de har några selunderlägg i helgen.

Jess
0

Verkligen jättesnyggt!

JennyR
0
ThiffannyJ
0

De var jättefina, men jag saknar mått på dem?? Någon som har dessa så man vet måtten??

www.minishetland.com

JennyR
0

Har tyvärr inga mått… Hittar inte heller ngn måttinfo på sidan.. men är dom för stora kanske man kan sy om lite :-)

Johanna-Granberg
0

HJ´s finns väl inte kvar under det namnet. Vet att ägarna sålde för några år sedan, tror att det nu är Sjöhagens Wear det heter. Rätta mig om jag har fel?

ThiffannyJ
0

#15 Nä tror du har helt rätt, googlade lite i går, och när man gick in på www.hj-s.com så kom man in på sjöhagens, trodde jag själv hade förvirrat det lite… Dock hittade inte jag på deras sida om de har dessa underlägg kvar??

www.minishetland.com

Ahnna
0

Det underlägget som du, Thiffanny, visar ser precis likadant ut som det jag fick när vi åkte till Norge och ISPC-tävlingen där 2002. Du kanske också fick ett då? Jag gillar det, men stör mig ibland på den där gula passpoalen…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

ThiffannyJ
0

Jag tänkte lite på det i dag, och det stämmer, det var nog något som projekt Norge fixade fram, för jag tävlade två hästar i bruks, så jag har två stycken…

Jag stör mig inte alls på denm tycker att den representerar Sverige fins med den blåa och gula Skrattande

www.minishetland.com