Kapson strl shettis
Var kan jag hitta en kapson i storlek shettis?
Det du skulle kunna göra är beställa ett nosjärn. Det kan du hitta om du söker på spanska ridsaker. Sedan monterar du fast det på ett vanligt huvudlag. Har du en normalstor shettis kan Börjes Nylonkapson passa.

Jag köpte en måttbeställd från Tärnsjö för många år sedan. I brunt läder, väldigt gedigen och snygg, mycket, mycket använd och fortfarande lika fin. Men dyr var den…

Jag har letat överallt efter kapson till shettis. Även kontaktat endel butiker som gått bet hos sina återförsäljare..På selar.se finns kapson till MINI shettis men de är verkligen små.
Jag beställde en från Börjes till lilla Joystick men har inte hunnit hämta ut paketet än å jag HOPPAS att de ska passa
Anna-Carin
www.selar.se har en kapson.På shettissidan dom har,titta på vänster sidan nyheter, där finns länk till deras shettissida, under övrigt finns kapsonen.
#0 Jag har en enklare kapson i liten storlek som är använd två gånger. Kan tänka mig att sälja den. Se bild och hör av dig för mer info.

#4 Kapsonen på seler.se är för MINI
Jag har pratat med Gunilla och de är verkligen små och passar inte till vanlig shettis.
Anna-Carin

Idag har jag hämtat mitt paket från Börjes och kapsonen där är lite stor till Stickan men de ska nog gå att göra om lite..
Anna-Carin