Hingstkatalog - igen
Det finns många trådar om hingstkatalog. Men när kommer nästa katalog?. Läste om förslag med lösbladssystem, verkar ju vettigt. Samt lite övriga uppdateringar vore bra. T ex hingstar ej verksamma, nya ägare mm.
Hingstkatalog på webben är ju också en bra idé. Finns ju iof delvis redan. Men det är säkert långt från alla. Dessutom lite mer utförligt och tydligt vore ju bra.

Då jag och Märta på Bluemull blev invalda som suppleanter i SSS styrelse så blev vi också valda till PR- och Utbildningskommitteen. Vi ska försöka oss på att ta tag i hingstkatalogen. Tyvärr så får vi ju starta arbetet med den nu så vi har ännu ingen tidsplan för den. Men det ska tas fram en!

Sl*tbra! Vem anmäler man sitt intresse/hingstmaterial till? 

så himla bra ! saknar en bra katalog.

Hoppas det blir en i lösbladssystem.

Vi får ta en sak i taget!
Men vi kommer med info så snart vi kan!

Jag håller tummarna för att alla hingstägare kontaktas på ett eller annat sätt så att de (vi) har en sportslig chans att skicka in bild/bilder och information innan katalogen/bladen går i tryck. 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#6. Det blir väl tidigast inför säsongen 2009 det kan bli en ny katalog.

#7 Ja, det känns som att det är lite sent att komma med en ny i år. De flesta har väl redan ett hum om vilken hingst de ska betäcka med i år, antar jag.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#8. Dessutom är ju inte en hingstkatalog gjord i en handvändning. Låter som ett bra vinterarbete, tycker jag.
Bra initiativ, Kristina & Märta
!
#9 Jag som faktiskt har gjort en av hingstkatalogerna (och grunden till den nästa också antar jag, även om jag inte sett den uppdaterade versionen), liksom tryckt den och distribuerat den, kan meddela att det är ett j*vla jobb som tar helt sjukt mycket tid. Hade någon gjort den på betald arbetstid så hade det gått åt många tusenlappar i produktion!