Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 490 ggr
zettan
0

God morgon 23 April

God morgon

Idag blev ja lite ledsen när ja öppnade forumet och fick se att en av mina vänner har funderingar på att lägga ner shetland. De hoppas ja hon har tänkt över under natten för ja vill gärna ha dig kvar som shettisvän. Stå på dig. Jag finns här för dig.

Solen skiner idag och fåglarna väckte mig vid 4 och sjöng. Mkt vackert men kanske lite tidigt att gå upp då?
 Ska strax till jobbet sen ska ja till hästarna.

Ha en bra dag alla

sanne
0

Hej

ja Sandra (o er andra) funderar på att göra oss av med de flesta hästarna, för vår hälsa o familj skull. Har funderat mycket, o ser ingen annan lösning just nu.

Men vädret är fint, Loni vägrar föla, hon tycker det är jätte kul när man kommer ut på morgonen.. hoppas den kommer snart för det blir säkert regn snart igen. Barnen är lite piggare idag ! så idag får dom allt följa med o kolla sommarhagarna,

Hoppas kunna jobba i morgon.

ha en bra dag !

balotte
0

God morgon!

#1 Hoppas att det löser sig för dig.

Har en sjuk dotter hemma men ska ändå till jobbet en stund. Här är fint väder och fåglarna kvittrar. Ikväll blir det stallet.

Ha en bra dag alla!

ElisabethA
0

God morgon!
Ska alldeles strax ut i det underbara vårvädret och köra Gardenia och Majblomma. Börjar jobba kl 12 och det är himla skönt att hinna motionera hästarna innan.

Igår råkade jag bränna näsa och kinder när jag var ute och flög drake med små dagisbarn hela eftermiddagen, så det blir keps på idag…

Hoppas alla får en bra dag!

Mija
0

God morgon på er!

Här skiner solen, men det var allt lite kallt här i morse vid 05.30 tiden, det var en lite isskorpa på vattenkaret till hästarna och frosten låg på bilarna, så än så är det allt lite för kallt för mitt tycke på nätterna.

Då man fortfarande dras med en envis förkylning och en tjurig hosta så är inte orken den bästa, våren drar ju med sig så mycket måsten, hm, idag ska jag träffa en arbetsterapeut, får se om de kan hjälpa mig med lite saker, ska bli intressant.

Nej, nu ska jag alldeles strax tillbaka till stallet, dax för mockning.

#1 Sanne, jag hoppas verkligen att det löser sig för dig, det är inte roligt att behöva känna så som ni gör, ni har många fina hästar, ge inte upp.

Annette
0

God förmiddag!

Jag är seg idag. Har haft världens huvudvärk i över ett dygn, det är väl det som kommer efteråt. Undrar om huvudvärken beror på felaktig utfodring Fundersam. Kanske vore dags att skärpa till sig lite. Tur att inte mina ätegenskaper verkar nedärvas, ungarna äter allt. Till och med frukost får de i sig, förstår inte hur de bär sig åt.

Vädret är jättehärligt. Ha en bra dag!

Puzzel
0

#1 Hoppas det löser sig för er och ni orkar fortsätta för som alla säger ni har många väldigt fina hästar. Men jag känner själv igen känslan . När allt går emot en den ena olyckan efter den andra, sjuka barn , skador,sjuka djur då ger man lätt upp. Men kämpa det har ni mycket att vinna på.

Idag blir det stallet på förmiddagen, solen värmer gott så det blir skönt att komma ut en sväng, kör nog en tur idag. I eftermiddag , kväll får man plugga inför sista matte provet som är i morrn.

Ha en bra dag och passa på och njut för det sägs ju att regnet kommer i helgen.

Milla
0

God förmiddag!

Nu har vi snart haft sol och varmt ute i nästan en hel vecka, så underbart skönt.

Inga föl har vi fått i heller.

Idag blir det en sån där dag då man får göra lite nytta………det blir tvätt och städning.

Ha en bra dag alla.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

SannaHolmgren
0

Godeftermiddag. Har jobbat idag, en tuff vecka har det varit då en arbetskamrat lämnade oss på sin semester. Efter att ha insjuknat hastigt så avled hon på sjukhus efter några dygn. Så fruktansvärt orättvist livet är, hon var bara 41 år.  Var rädda om er, gå till doktorn i tid.