God morgon 26 April
Morrn morrn
Snart bär det av till gbg horse show mässan här. Rosa trodde ja var på gång att föla i går. Men hon har valt att vänta. Nu på morgonen står hon som vanligt och äter sin frukost i hagen fick jag rapport om. Bra att hon väntar på ett sätt. Idag ser det ut som om det ska bli regn. Men ja hoppas inte de blir för mkt regn i allafall. Men gräset behöver ju lite regn för att växa.
Ha en bra dag alla

God morgon ,´nu är man förkyld igen , fattar inte att det aldrig ska ta slut men jag får väl skylla på pollen denna gången , måste ju skylla på något ;-). Idag ska jag köra alla hingstarna på bete , ja inte Madgic då men Bethoven får åka med upp på betet en stund det tar ju en tid innan allt är färdigt med DNA och allt, så då får han gå med sina kompisar så länge *ler*
God morgon, här hemma är det nervöst. Ska tävla på trav för första gången på två år efter en olycka. Det ska bli kul men är väldigt nervös.. men vi hoppas på en bra dag. Här hemma just nu skiner solen och det är varmt och skön :)

#2 Lycka till!! du ska se att det går jättebra för dig , jag håller tummarna att allt går kanonbra .

God Morgon
lite mulet idag men faktiskt ganska skönt, grannarna kör gödsel för fullt nu o det luktar sååå gott
Idag ska jag kolla av en del av betena, för nu känns det som det är dax o byta lite hagar.. Jozo vill nog snart träffa sina fruar igen..Loni vill inte föla, hon är jätte stor, men verkar så obekymrad över det.. hade ju gärna velat vara med.. men men,,
Någon som vet vaarför det inte finns någon resultat lista för >Rockelstad idag?? man vill ju veta hur det går …
Ha en bra dag allihopa.

Morrn
Här skiner solen just nu men det sägs att det ska komma regn mot eftermiddagen. I går red Dennis, det gick bra med tanke på att han inte ridit innan vi skaffade Puzz, han lysnar på vad jag säger att han ska göra, sen är ju Puzz så otroligt snäll. Igår badades Puzzdet var välbehövligt då hon gärna går in och rullar sig i lösdriften som hästarna delar med fåren , så hon stank får och häst dynga. Lösdriften ska mockas ut nu i helgen och fyllas på med ny fräch strö. Hästarna går ute nu och det är skönt även om de tycker det är lite konstigt än.
Ha en bra dag allihop

Morrn
Här skiner solen just nu men det sägs att det ska komma regn mot eftermiddagen. I går red Dennis, det gick bra med tanke på att han inte ridit innan vi skaffade Puzz, han lysnar på vad jag säger att han ska göra, sen är ju Puzz så otroligt snäll. Igår badades Puzzdet var välbehövligt då hon gärna går in och rullar sig i lösdriften som hästarna delar med fåren , så hon stank får och häst dynga. Lösdriften ska mockas ut nu i helgen och fyllas på med ny fräch strö. Hästarna går ute nu och det är skönt även om de tycker det är lite konstigt än.
Ha en bra dag allihop

Här är det jättefint väder, ska strax iväg och titta på körtävlingar i Åsbo. Flera shettisekipage med, som vanligt.

.