God Morgon 31 juli
Efter en hel helg med hästar, så funderar jag på att åka på stopremiering idag. Måste ta reda på vilken tid shettisarna går, jag kan inte vara där hela dagen.
Blir varmt och soligt idag också. Vart har tiden tagit vägen? Om tre veckor börjar skolorna, i alla fall här. Jag hinner inte med!
Efter en hektisk helg så är man rätt "mör". Ska snart skjutsa mellandottern på ridläger och sen ska jag ta det lite lugnt idag, är det tänkt i alla fall.
Amor vincit omnia 

God morgon. Har börjat jobba igen, men ser fram mot Köping :)

God Morgon!!
Jag fyller år i dag och har blivit grattad med tårta på sängen och en videokamera!!!!! Den är satt på laddning nu så snart ska jag ut och filma, hästar och barn!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

God morgon.

Grattis Johanna!
Grattis Johanna!!! Varför sa du inget igår så kunde man ju firat dig på något vis
Vi hörs!
Amor vincit omnia 

Morrn morrn och grattis Johanna..
Idag regnar det här i Halmstad ÄNTLIGEN får bara hoppas att det håller i sig minst hela dagen i allfall..
God morgon!
Grattis på födelsedagen Johanna.
Här regnar det för tredje dagen i följd. Jättebra, men det känns lite mörkt & ruggigt… Tänk att man aldrig blir nöjd, JAG VILL HA SOL

Grattis Johanna!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Godmorgon, och Grattis Johanna
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Tackar, tackar!! Norma hade visst dragit ur laddarkabeln så jag får vänta ett tag till innan jag kan ut och filma…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Grattis Johanna!
Vilken HELG 
Många fina hästar, trevliga människor, kvällsunderhållning i klass med en Robert Gustafsson-show, god mat, "på-egen-hand-i-Halmstad" - upplevelse i jakten på en bensinmack åt Cattis bil (måste ha 98)
.
Domi är helt underbar att resa med och han kunde koppla av i sitt tillfälliga hem också
Detta gör jag gärna om många gånger 
God kväll!
Själv vaknade jag vid 16 (efter 13 timmars sömn) så jag har inte varit vaken så länge ;) Verkar som att helgen tog kål på mig, fast vi hade så himla ROOLIGT!!

God kväll! Inte utan att man har varit rätt trött idag, men en rolig helg var det så det är helt klart värt att man är trött idag.
#14 Om man ligger och pratar halva natten kan man blir trött

#15 Det har du så rätt i så :-)