God morgon 27 April
Morrn morrn
Prexis hemkommen från stallet. Hade utsläpp idag. Rosas juver var jätte spända men fortfarande samma temp. Hon ville ut men när hon såg att de regnade ville hon in igen knashäst. Men hon är ute nu i allafall. De småregnar lite idag. Det är ju bra för gräset.
De blir lite lugnt på förmiddagen här sen blir det stallet.
ha en bra dag alla

Morrn
Här är mulet ska snart till stallet måste först gå med hundarna , få på ungarna kläderna. Sambon ska ut och mecka bil som vanligt. Tyvärr så verkar det även som jag måste göra mig av med min älskade lilla Puzz då vår ekonomi havererade totalt pga ny bils köp.
Ha det så gott allaihop
Godmorgon,
Idag ska jag åka bil till stallet. Lyxigt för min del. Händer inte så mycket annat idag. Är ganska tråkig :)

God morgon Sverige! Här ska köras sopor till Återvinningen. Det är mkt städning inför kommande flytt. Ja, det är klart nu, jag flyttar upp till Jämtland igen. Har köpt en gård ovan Stugun, 6 mil norr om Östersund. Här har jag mkt egen mark och skog, så jag lär "överleva" några år iaf… Men allt detta förrän till hösten, först städning och försäljning av min gård här i Stockholm. Hoppas den går väl bara…
Mot sopstation!