Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 274 ggr
Milla
0

Klago tråden

Här inne kan ni klaga över allt ni vill klaga över

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Milla
0

jag börjar!

jag vill klaga på solen, min nacke, mina pengar (som är slut), avundsjuka människor hm nu kommer jag inte på mer inte just nu i allafallFundersam

PP
0

Jag vill klaga på alla som klagar..! Tänk om den energin kunde läggas på något positivt istället!

FlörtOskyldig

Cattis
0

O då vill jag klaga på alla som klagar på dem som klagar… :-)

Närå, jag vill klaga på att jag är alldeles för trött fortfarande, och på att det var alldeles för kul på ESG för att jag skall ha hunnit smälta allt jag såg. Räcka ut tungan

Egentligen vill jag inte klaga alls, jag är faktiskt väldigt nöjd, men trött.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

#2 meh det är ju ingen allvarlig tråd ju. Men om man inte har någon psitiv energi kvar så vad gör man då??

#3 jag har inget att klaga på när det gäller ESG. Är så super nöjd med helgen. Är också helt slut, har inte landat ännu och det lär nog ta tid

Annette
0

Jag har inget att klaga på.

kacka
0

Nämen Annette… HAr du INGET att klaga på? Är du NÖJD med ALLT? Kan du inte klaga på bensinpriset då? hihi…

Annette
0

Just idag har jag inget att klaga på. Hästen och katten tillfrisknar båda två. Honkatten får ungar vilken dag som helst. Gubben har semester, ungarna sommarlov och jag jobbar. Nu ropar de att vi skall ut på en cykelutflykt, bäst att följa med, de har gjort fika också.

Bensinpriset tycker jag väl inte om, men jag orkar inte klaga på det heller.Flört

JennyStaaf
0

JAG VILL KLAGA PÅ ATT JAG HAR HÖGER HAND I GIPS!

det är verkligen ett handikapp.

jojjehanna
0

#8 nej men Jenny, vad har du gjort?

JennyStaaf
0

jag har egentligen inte gjort ngt, men jag stod på fel ställe när ett visst ridponnyföl hos mig kom på att bakbenen fungerar bra att sparka folk med.

ringfingret är brutet. det är väl ingen jätteolycka precis, men det där himla 50-kilospaketet till gips över hela handen o halva armen är minst sagt ivägen.

såååååååå onödigt känns det som!