Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett11-skötsel-hästhållning
Läst 857 ggr
Frida-E
0

Bra schampon?

Skulle behöva lite tips på bra hästschampon så här när sommarutställningarna börjar närma sig. Vilka schampon är era favoriter och varför? Fördelar och nackdelar? Något ni är mindre förtjusta i ??

zettan
0

dream coat har olika schampon för olika färger. Ett prisvärt schampo som både fungerar bra och luktar gott

**ABSORBINE SUPERPOO
**Ett bra schampo som är lite dyrare men som jag tycker ger bra glans och luktar gott.

Det var 2 tips från mig vad ja tycker om. Finns säkert andra som gillar andra schampon

Hanna-D
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har inte köpt schampon på länge. Brukar välja schampo som pris på Östs utställningar där man får välja priser. Använder oftast Ekols hästschampo eller ett glansschampo (minns inte märket). Tror inte att det sitter så mycket i märket utan hur man gnuggar och tar sig tid att tvätta hästen, billiga fungerar minst lika bra som de dyra!

dajmie
0

Jag köper ett Schampo från Usa som heter Orvus, det är ett Glanschampo, det är helt suveränt, dom blir verkligen rena.

ThiffannyJ
0

Samma som Hanna, använder de vi vinner, tycker det funkar jättebra. Sen har vi ju så himla bra glansspray (final blom) Skrattande

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

dajmie
0

#4. Jag ska skicka en Flaska Final Mist till dig när det kommer.

ThiffannyJ
0

#5 ingen brådska, ska bli spännande å se resultatet sen Skrattande

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

zettan
0

dream coat kostar bara 69 kr flaskan de tycker inte jag är så dyrt. Räcker länge.