2/5 god morgon
God morgon!
Här regnar det för fullt men det är bra för växtligheten. Ska ut och ge hästarna frukost sedan bär det av till jobbet. Balottes föl lyser med sin frånvaro hoppas det blir snart.
Ha en bra dag alla!

Jag tycker kanske inte att morgonen är så god… Den lediga dagen igår ställde till det för min dygnsrytm nu när jag jobbar natt, så jag har snart varit uppe i ett dygn. Nu väntar iaf sängen och det känns välkommet. Få se när man kan tänkas kvickna till igen…
Helgen är fullmatad. Ska körträna mina damer samt skjutsa Wigwam på "kollo". 5-6 små hingstar ska kampera ihop på betet hela sommaren. Det kan nog bli lite livat till att börja med.

Go Morgon
väldigt nyvaken här… n'r man inte trodde dagen igår kunde bli värre, så slutade sonens insulinpump att fungera, in till lasarettet, sen blev det är jäkla liv med en läkare som inte kunde svenska, jag kan säga att jag var så arg att jag höll på att gå i bitar, tog min son o åkte hem igen… ska man inte få hjälp när man kommer in ?? sen har jag fått kolla honom varannan timma i natt o ge insulin.. så man är lite sliten.. men vi får åka in o fixa allt idag.
saknaden av Loni är så stor att man inte med ord kan beskriva vad man känner, och idag måste vi få tillstånd att gräva ner henne o fölet, det känns så tufft..
men snart hoppas jag att även våra liv kan få lite lugn…
hoppas alla får en bra dag ivf !!
Godmorgon!
Betessläpp idag. Känns kul men mest tungt. Men det är för deras skull, inte min.
Fest på kvällen.

God morgon!
Mulet idag, men det gör inget, skulle faktiskt vilja ha lite regn nu så betena och annat tar lite mer fart.
Idag står det på schemat att det är betessläpp, ska alldeles strax upp till stallet för att göra iordning hästarna som ska få äran att åka dit nu.
Ikväll blir det något extra, gubben har en överraskning åt mig, vi ska iväg vid 16-tiden för att göra något som jag inte får veta, det enda jag vet är att jag ska vara finklädd och ha bra skor på mig då vi ska gå lite, hm, vad månne det vara, spännande och supergulligt av min goa gubbe.
ha det gott

Morrn
Idagär det mulet men skönt ändå, hittade köket fullt av svart myror blääää gillar inte dessa små kryp så nu måste det införskaffas myrdosor.
Här ska ätas frukost, sättas in pengar sen bär det iväg till stallet med barnen. Igår vart de lite osams om i vilken tur de skulle rida . Rasmus tyckte han kunde få rida hela tiden men det ville ju inte deandra två, ja hade man haft råd hade det setat fint med tre små pållar istället för endast en, men men jag får jobba på det.
Sköt om er allihop och ha en skön fredag

God morgon!
Härligt med dessa betessläppstider!
På tal om betessläpp: Idag skall Freja göra säsongspremiär på Gröna Lund! Hon åker dit med ett gäng friidrottskompisar så det kommer att bli livat värre! 
#2: Någon gång måste det vända … Hoppas allt nu löser sig och ni kan börja pusta ut …
#4: Vad gulligt av honom att fixa en överraskning! Spännande … hoppas vi får ta del av fortsättningen så småningom! 

God morgon!
Idag är jag den minst populära mor som finns, jag har bett barnen städa sina rum. Den lilla klagar höglutt och tror att det skall ta ända tills i kväll, men det beror väl på hur mycket man leker istället för att städa
.
I morgon skall småtjejerna åka och pröva på löshoppning, så jag skall försöka få tvättat deras svansar i kväll, så de ser någorlunda presentabla ut.

God middag
Varit i väg och jobbat några timmar med pappa idag. Sen åkte vi och hämtade ett lass spån. Så nu klarar ja mig nog resten av sommaren med de. Hoppas ju snart fölen kan komma så man kan släppa ut alla på nätterna. Ne ja släpper inte ut mina för ens de fölat på nätterna. Finns många olika orsaker till de.
Ska snart i väg till stallet. Eventuellt kommer Bastics sommar kompis hit idag. Vi får se annars kommer han i helgen. men ska göra i ordning hagen och fylla vatten i karet så de är färdigt i allafall.
Hoppas alla får en fortsatt bra dag