Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 421 ggr
Pilla
0

SHAFs Hingstvisning!

Skaraborgsläns Häst Avels Förening  

Hälsar er välkomna till vår årliga hingstvisning för alla raser!  

1 maj på Uddetorps skolan i Skara. Start kl. 11.00, visning i ridhuset. Speaker som presenterar hingstarna, exteriör domare Kurt Larsson Katalog & Fika  finns att köpa på plats.  

För er som vill anmäla er hingst så görs det till: Ulla Josefsson 0512-92741, mobil: 073-9333882 Senast 12/4, för att vi skall får tryckt katalogen och skickat ut den i tid!

• Alla anmälda hingstar får en katalog hemskickad.
  • Visningen är kostnadsfri.
  • Annons kan bokas i katalogen.Ring för kostnadsförslag! ( 1/2 sida 500kr )
  • Hästägarförsäkran skrivs på i inskrivningen innan urlastning!

Välkomna

sanne
0

Tyvärr blir det ingen visning för vår del, pga av sjukdomen hemma… jätte trist ! hoppas många anmäler för det är en mkt trevlig tillställning

Gosa
0

Jag tror att jag anmäler mig Glad. Verkar som en trevlig tillställning. Räcker det att vara medlem i Sveriges Shetlandssällskap?

Annette
0

#2. Denna hingstvisning har inget med SSS att göra, utan arrangeras av Skaraborgs Läns Häst Avels Förening.

Pilla
0

#2 Välkommen det är en mycket trevlig tillställning, gemytligt att få se så många fina hingstar i alla raser.Skrattande

Pilla
0

För er som har frågat, så visas shetland nog först på dagen och kallbloden sist

Annette
0

#5. Om ni vill får ni gärna skicka en deltagarlista hit sedan, så kan vi lägga ut deltagande shetlandshingstar. Det kanske kan locka lite extra publik :)

Pilla
0

#6 Javisst det gör jag, det har ramlat in närmare 20 hingstar hittis, kul.

Annette
0

Dagens utflyktstips.

sanne
0

Jozo kommer ej !

jojjehanna
0

Någon som var där? Tänkte åka men pga vädret och hemkommen långresande kompis som ville bli bjuden på mat så skippar vi det. Tyvärr, är så fotosugen…

stallostby
0

Hade hovslagaren här på förmiddagen, glömde sedan bort detta. Missade man några fina hingstar tro.?

Annette
0

Jag har just kommit hem. Jag har fotograferat alla de deltagande shetlandshingstarna. Efter några strykningar blev det fem kvar.

Ja, ni missade något Flört. Jag har blivit kär Kyss.

Om bilderna blev hyfsade lägger jag ut dem här under kvällen.

Minsanne
0

Anette … blev det inga bra foton? Jag är så nyfiken Glad

Annette
0

Jodå, det blev foton. Jag har skrivit en liten artikel, men systemet här krånglar så jag får inte dit några bilder.

jojjehanna
0

#14 regnade det?

Annette
0

#15. Det regnade i Skövde men i Skara var det soligt och fint.

jojjehanna
0

#16 typiskt, ett skäl som fick mig att stanna hemma var att det enligt smhi skulle regna. Lång väg att köra för regn och ridhusbilder tänkte jag och valde kompisen… Men trevligt för er som var där! Vill se bilder!

Annette
0

#17.

Hingstvisning i Skaraborg

Jag hade inte heller så stora väderförhoppningar när jag åkte, men på andra sidan Billingen sken solen :)