Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 493 ggr
jullan
0

SSS-utställningar!

Hejsan kära shettisvänner!Jag hoppas ngn kan ge mig svar på följande frågor.

1.Vad krävs för att få ställa ut i sss-utställningar?

2.Måste hästen vara vacsinerad mot influensa?

Tacksam för svar!

/Jullan

[Anna-N]
0

Att du har en registrerad Shetlandsponny och att du själv är medlem i SSS.

Nej, inga krav på att ponnyn skall vara vaccinerad mot influensa.

kickan78
0

Måste man vara medlem i sss för att ställa ut tex i Nossebro om jag betalar 500 i stället för 200 är inte detta okej då eller måste jag lösa medlemsavgiften i sss också då blir det väldigt dyrt helt plötsligt.

[Anna-N]
0

Japp, det är 500 :- för övriga men skall man då visa på flera utställningar under året så blir det dyrt. Bättre då att lösa medlemskap. Det blir 50 :- mer för en utställning.

Annette
0

Som medlem i SSS får du även en jättefin tidning 4 ggr om året.

kickan78
0

Jag tänkte bara visa en gång i år och sedan lösa medlemsskap till nästa år i stället. Men det räcker alltså att betala 500 om jag vill ställa ut en gång, jag måste inte vara medlem?

[Anna-N]
0

#5. Ja, det räcker att betala 500 :- för 1 /gång.

Annette
0

Har du betalt 500:- i anmälningsavgift behöver du inte vara medlem. Blir lite fundersam, är det inte dubbel anmälningsavgift för icke medlemmar? Då borde det vara 400:-.

[Anna-N]
0

Trodde också det var dubbel anmälningsavgift. Men enligt propparna så är det 500 :- för övriga dvs. icke medlemmar i SSS.

Annette
0

Okej, jag är ju medlem så jag har inte hållt ordning på det så noga.Flört

kickan78
0

ja, jag har betalat 500 men var också fundersam över att det står dubbel avgift och 500 men jag tog det säkra före det osäkra..

Tack för svaren.

jullan
0

okej tack!

jullan
0

Hur blir man medlem då?

Vad kostar medlemsskap

ThiffannyJ
0

kolla på SSS sida www.shetlandsponny.se

Sedan i menyn till vänster hittar du medlemsskap.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

AnnaLundin
0

Man betalar in sin avgift, sen är man medlem!

Vad det kostar kan du hitta på www.shetlandsponny.se

kacka
0

Som medlem får man de resterande tidningarna på det året. Om man inte blir medlem i början av året så får man KÖPA de tidigare utgivna tidningarna!

Gunilla H
0

# 15 Helt rätt, betalar du in medlemsavgift nu, får du kanske bara nr. 4, möjligen även nr 3.

Jag betalade in 7 mars, och nr. 1 hade då ännu inte kommit ut till medlemmarna, men jag fick INTE tidning nr. 1 i alla fall! Jag skulle få köpa den! Jag blev (som ny medlem) besviken och kände mig inte välkommen i sällskapet!!!