Gunvald-lovers
Mikael Persbrant är sommarpratare i morgon 16/7. P1 kl 13.05 med repris 22.05.

Prata?! Jag vill titta på honom!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Blunda och lyssna! 
jag älskar dom filmerna med honom. Tyvärr är han inte speciellt trevlig och vuxen i verkligheten. Nä det blir inget dokumentärtittande eller radiolyssnande för min del… tyvärr. Hade han varit till något i det verkliga livet så….
Ååh! Måste lyssna!!

Råkade slå på Tv:n, det var repris av Rederiet. Döm om min förvåning, en ung (och väldigt läcker
) Persbrant var med!
#5 i rederiet? hm, hur har man missat det tro

Javisst! Jag följde inte Rederiet på den tiden, vilket misstag.

Det är repriser från 1993 och går tydligen på söndagskvällar.
hm, det gjorde däremot jag… men han måste ju varit bra ung iof…

#9. Och du ännu yngre.
Hans babbel i P1 idag var URtrist, till en början. Sen berättade han massa tabbar han gjort på teatern när han skulle vara statist. Jag höll på att skratta ihjäl mig :D

Shit, nu glömde jag själv att lyssna och nu är det strax slut!
#10 japp…. inte så gammal men jag gillade det programmet… är dock inte så normal heller 
asså vem vill veta när han förlorade sin oskuld?! stod om det i KP idag… visst är han läcker… (ok jag är bara 26 men föredrar äldre) men han är fortfarande ett kräk….

Ja, men man behöver ju inte gifta sig med honom, det räcker att titta.
#15 ja men hade han varit snäll och go skulle inte jag säga nej 

#16. Vem skulle det? Kevin Costner (särskilt i Robin Hood) är inte dum han heller. Eller Sean Connery… Nu är jag visst inne på riktigt gamla gubbar.
#17 hum ja där passerade du min gräns… Persbrant är 43 så det får väl stanna där antar jag….
Jag drömde om Persbrandt inatt, han åt middag hos min farmor när jag också var där. Det dumma var bara att han gömde sig hela tiden så jag kunde inte prata med honom! Taskmört 

Elijah Wood 
Viggo Mortensen som Aragorn e helt ok me, men liite gammal
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Funderade på om det var Persbrandts röst som var gamen i IceAge2

Fr o m 13 august kommer det att visas gamla Beck-filmer på TV 4 på söndagskvällarna. Först ut är Hämndens Pris.
#12: De finns väl att lyssna på i efterskott på Sveriges Radios hemsida?
Vänliga hälsningar
Niklas

#23. Tack för tipset, det skall jag göra!
Min kändis-spotting igår var just Persbrandt, som satt och käkade med en gubbe på en restaurang vid Tjärhovsplan (?) efter att vi varit och ätit på Herman's. :) Jag tänkte genast på Fia.
#25 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!H!!! Mä, varför var inte JAG där?? Bilder? autograf?? Buhu! Såg han trevlig ut? dum?
Jag var och såg skarpt läge häromdan också! Den var ju JÄTTEBRA! Barn: "Tycker du om spöket Laban?"
Guvald: "Nej!"
*ASG* 

Åh, jag måste se den nya filmen!!! En Norma finnes för ett par timmar, någon?
Jag tror jag kan lura hennes moster en stund men ve och fasa om det blir blöjbytedags
!!

#27 Hade du bott närmare hade jag gärna passat henne, hon är ju så ball din dotter. Jag tror att hon och Tilde skulle kunna ha riktigt skoj ihop!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#28 Ta med Tilde till Köping då!! Jag tror att "lekfarbror" Anton kommer med så då kan de ha jätteskoj!!
Till Valla utställningen är hon tingad av sin mormor och morfar som desperat försöker rädda henne från den otäcka hästvärlden…

Jag funderar allvaligt på att ta med henne dit. Vi har ju bara en häst med… och "tant Marga" är ju med och kan hjälpa Anton ifall att. :-P
Stackars Anton!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Tyvärr tjejer, Anton är sin årliga vecka hos sin pappa och kommer hem på måndag så han missar Köping. Men Valla, Mantorp och Vreta Kloster finns han på plats 
Amor vincit omnia