utställningen i Uddevalla1/6
hej
Jag har så svårt att bestämma mig vilken/vilka hästar ja ska ta med till Uddevalla =( antingen ska ja ha 2 st ettåringar med mig eller så ska jag ha ett sto med föl om hon nu kommer föla snart. Så svårt att bestämma mig. Vad ska du visa för ngt?

Ska inte visa någon, skulle åkt och kollat. Men ska hjälpa en som ska ställa ut som ridtravare samma dag. Så det blir inget :/

Jag ska visa där och en har jag bestämt , annars är jag lite tveksam till om jag ska visa någon mer , ev blir det till att samåka med syrran , sparar ju lite pengar på det ;-)
jag ska dit med mitt sto, vilken tid börjar det?
Jag hade funderingar på att ta med mig Cassis dit för att hugga sista chansen att få ett till guld på henne innan hon ska anmälas till premiering (stambokföring) i sommar. Men det förutsätter att hon klämmer ur sig sin fölunge innan anmälningstiden går ut och just nu känns det inte särskilt sannolikt att det ska ske…

#4 lite så tänker ja också. Om Rosa klämmer ut sin fölis innan anmälningstiden går ut så får hon nog åka med. Annars blir de unghästarna

#2 brukar de inte börka kl 9?????
Får man visa ston som fölat i år??
Det har man ju inte fått förr i Uddevalla, fölen brukar ju inte vara med förrän i Nossebro.

#7. Ja det får man. Det var nytt förra året. Men from i år måste fölet vara registrerat redan när det anmäls.

Jag åker inte om fölet inte är 1 månad. Sen så ska ja inte visa fölet utan stoet.

hm de ser ut att inte bli ngn uddevalla för mig =(

Jag ska dit med två st..

Har anmält 2st vill ta med 2 till… men har bara en transport…