Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1001 ggr
zettan
0

utställningen i Uddevalla1/6

hej

Jag har så svårt att bestämma mig vilken/vilka hästar ja ska ta med till Uddevalla =( antingen ska ja ha 2 st ettåringar med mig eller så ska jag ha ett sto med föl om hon nu kommer föla snart. Så svårt att bestämma mig. Vad ska du visa för ngt?

Underbar
0

Ska inte visa någon, skulle åkt och kollat.  Men ska hjälpa en som ska ställa ut som ridtravare samma dag.  Så det blir inget :/

VeronicaP
0

Jag ska visa där och en har jag bestämt , annars är jag lite tveksam till om jag ska visa någon mer , ev blir det till att samåka med syrran , sparar ju lite pengar på det ;-)

HannaDolly
0

jag ska dit med mitt sto, vilken tid börjar det?

AnnaLundin
0

Jag hade funderingar på att ta med mig Cassis dit för att hugga sista chansen att få ett till guld på henne innan hon ska anmälas till premiering (stambokföring) i sommar. Men det förutsätter att hon klämmer ur sig sin fölunge innan anmälningstiden går ut och just nu känns det inte särskilt sannolikt att det ska ske…

zettan
0

#4 lite så tänker ja också. Om Rosa klämmer ut sin fölis innan anmälningstiden går ut så får hon nog åka med. Annars blir de unghästarna

zettan
0

#2 brukar de inte börka kl 9?????

squirlett
0

Får man visa ston som fölat i år??
Det har man ju inte fått förr i Uddevalla, fölen brukar ju inte vara med förrän i Nossebro.

Annette
0

#7. Ja det får man. Det var nytt förra året. Men from i år måste fölet vara registrerat redan när det anmäls.

zettan
0

Jag åker inte om fölet inte är 1 månad. Sen så ska ja inte visa fölet utan stoet.

zettan
0

hm de ser ut att inte bli ngn uddevalla för mig =(

Kullen
0

Jag ska dit med två st..

sanne
0

Har anmält 2st vill ta med 2 till… men har bara en transport…