Vilken debut i MSV dressyr
En andra placering individuellt med 59,21% 225 poäng och segrade gjorde den fina ponnyn Rossini som tävlat SM i dressyr med 227 poäng det var fem A+B ponnier, så Steffi blev slagen med två ynka poäng, det roligaste av allt var att KORK laget kom tvåa totalt i Div 1 efter dem duktiga Björklinge ryttarna.
Så med andra ord så har Steffi och Wippen gjort en riktig kanonavslutning då Wippen far iväg till den nya familjen i morgon vid två tiden
Vi önskar dem samma lycka och självklart lite till från hela vår familj
Grattis till en fin avslutning. Sånt härligt ekipage, känns nästan lite vemodigt att de inte ska tävla ihop mer… Önskar dock nya ryttaren och Steffi lycka till i framtiden! 

Lite synd att jag inte hann se Wippen live, bor ju i Uppsala, eller ja, några mil ovanför, min moderklubb är "GRK" (Gimo ridklubb) Men hör gärna av dig med tävlingsdatum, om Steffi kommer tävla med den nya hingsten (stoet vore också kul att se) så kan jag komma och fota med kameran som kommer nu i veckan (en canon eos 400d, systemdigital).
Det vore verkligen ett/flera jätteroligt/a tillfälle(n), som jag inte vill missa.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Men vad hände med SM-satsningen? Det hade ju varit så himla roligt med en shettis på dressyr-SM!
Grattis till MSV-debuten!
Håller med #5 särskilt som SM går där jag bor…
Stort grattis!!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Jag har inte sett Steffi och Wippen sedan Halmstad, och det är ju förstås ett tag sen, men oj vad hon växt! Himla synd, men det är ju tyvärr naturligt. Jag har inte haft någon ryttare på mina små sedan Halmstad, det blev "final" för Evelina, och sedan har jag inte hittat någon ny.
Lycka till med eran nya ponny!!
Grattis!
Var det denna tävling som Roggan (Roger Ohlson) dömde?
Grattis!!

Hej och tack alla
Det som var så fint igår var att föräldrar fick tårar i ögonen när Steffi red och dem fick stående ovationer efter ritten
Gällande SM så är inte Wippen riktigt klar för den formen, tänk att han är bara 8 år så han kommer att komma dit det är jag övertygad om
Ja det var Roger Ohlson som dömde och han var suverän, jätterättvist dömt precis som det ska vara
Steffi ska starta den 17 maj på Brantshammar med sina nya två en Lätt B:1 dressyr
Idag far han Snyft Snyft
#11 Han är suverän. Han brukade skämta om mina shettisar och kallade dem skalbaggar men erkände att han tyckte att Epus var av trevlig modell så det var nog tomma skämt 

#11 Skalbaggar! :-D *asg*
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

*asg* skalbaggar det var ett roligt uttryck, Roger dömde precis helt rätt, det som inte var bra fick man lägre poäng för och det som var bra fick man betalt för, så ska en riktig domare vara

Vilken debut! Och vilket avslut! Stort GRATTIS till Steffi och Wippen!
Önskar Wippens nya ryttarinna lycka till med denna duktiga och välutbildade ponny!
Önskar Steffi lycka till med sina två nya ponnyer. Hoppas få se lite resultat här inne så småningom! 

stort grattis till ett fint avslut

Grattis! Jätte gulligt och stiligt ekiapge :D

Supergrattis till ett fint avslut för dem!
Kommer Steffi att starta några tävlingar i Boråsområdet med Jake? Hade varit riktigt roligt att se dem!

Grattis till er igen:) Riktigt kul att se att det går så bra för er!