Uddevalla - Fler anmälningar välkomnas
Anmälningstiden till utställningen i Uddevalla är förlängd till tisdag 6 maj.
Fler anmälningar mottages mycket gärna, så att det skall kunna genomföras med två domare som planerat.
Eventuella frågor besvaras av Yvonne Sandberg, tel 0708-579 717.

Har faktiskt skickat in 2 anmälningar !! hade vi haft lastbil så hade jag gärna anmält fler …

jag har anmält 2 med bara en kommer att åka, Vem de blir avgör ja dagarna innan

Åå vad jag för lust att åka ändå:P

#3. Anmäl :)

Jag får se, måste fundera ;)
Underbar har varit dålig och har inte tränat så mycket , så han är fortfarande lite rund :P
Och samma dag är det ridtravarutställning som jag ska hjälpa en som ska vara med.
Men vill gäran :)
Jag förstår inte varför anmälningstid till utställningar alltid sammanfaller med ebb på bankkontot…

Jag längtar så mkt efter Uddevalla utställningen. Hoppas så att min lilla dam fölar snart så hon kan åka. Annars åker ja med ettåringen efter Jozo.

Puttar upp den här tråden.
Har ni inga shetlandsägande grannar, kusiner eller andra bekantskaper ni kan tipsa om att anmäla till Uddevalla?

Vi kommer anmäla minst en…!
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Det finns fortfarande tid att skicka in anmälningar, senast tisdag skall de vara framme.

Kom igen nu alla där ute !!!
ANMÄL !!! det brukar ju vara massor av folk i Uddevalla.

Är det för få anmälningar ? Blir det inget då?
Tyvärr kan inte jag och Underbar ändå:(

#12 Jo det blir, men bara med en domare.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Det kan bli med två domare också. Anmälningarna tas emot ända tills på tisdag, så rasslar det till nu i slutet så kanske antalet räcker till för båda domarna.
Utställning blir det, så det behöver ni inte oroa er för
.

Ett sista puttande…I morgon är sista anmälningsdag.
Äsch, nu anmäler jag en, sedan får jag avgöra senare om den följer med eller ej. Egentligen borde jag ha 8-årskalas på lördagen i stället för att tvätta hästar.
Hoppas att fler anmäler sig nu.
Kan utställningen börja lite senare än kl.9 om det är lite anmälda?

#16, Har du anmält Pilla??? hoppas se båda tjejerna.. eller någon liten kille kanske ??
#15, Bra Annette !!! klart du ska ställa !! det finns folk som kan hjälpa dig om din arm ej hänger med…
själv vill jag verkligen anmäla sto o föl, men hur får man plats med 4 hästar i en transport ???
Jag kommer LÄTT !
#17 man trycker in dom och stänger bakluckan snabbt som 17 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

haha, ja du MIlla, två hingstar (äldre) sto o föl… nja.. ingen höjdare precis…

#20 psst jag har en idè
Utställningen börjar klockan 10.00. Vilket är nytt för i år. Uddevalla brukar annars börja en timma tidigare. Har idag 71 hästar anmälda, så några till behöver finnas i min brevlåda i morgon för att vi ska ha två domare.
#22 vad kanon, ca 35 hästar till dem var. Ingen lunch och alla kan åka hem vid 14 tiden.
Veritas odium paretFörvånad
#17 jag kommer med en tjej å en tant
#22 gött

Så, nu skickade jag iväg betalningen. Det kommer en häst härifrån norr iallafall!
skulle gärna visat lilltjejen men hinner nog inte få ordning på henne tills dess dessutom måste de väl vara registrerade?
dessutom är det ovisst om jag kan bli ledig. Men planerar att komma och titta.

#26. Ja, fölen måste vara registrerade.