Någon vaken?
Japp i två minuter till..;)

Inget fölvakande för mig utan istället ska delar av natten ägnas åt att skriva på ett seminariearbete. Hästarna hoppas jag väntar ytterligare en månad innan de fölar så jag hinner hem till dem.
god natt och lycka till! Hoppas vi kan sällskapa i cybervärlden ett annat år…
Jag är vaken och har tagit in mitt gamla sto som också ska föla snart, men inte i natt tror jag. Vi har inga torra hagar än så det är stall som gäller nattetid.
#2 Lycka till med ditt semminariearbete "Sänder tankar laddade med inspiration, energi och kreativitet."
#3 God natt och tack så mycket.

#5 Tack så mycket, det är välbehövligt med sådana tankar :-)
Hoppas att det blir föl snart så du slipper vaka någon längre tid.
#3 God natt!

Jag vakar också.
Men jag springer till stallet stup i kvarten - stackars hästar.. jag stör mest.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Vaken men tänker ta en powernap nu. Vakar på två ston som är några dagar över tiden. Pållan har alla tecken och haft det den senaste veckan på att föla inom några timmar men det blir säkert några vaknätter till.
#2 Vad du är duktig som orkar plugga på nätterna. Jag fixar inte ens att lösa Lätt Suduko efter några vaknätter
Vaken men skall ut en sväng och natta mina tanter som väntar på sitt kraftfoder, dagens höjdpunkt för dem.
Är förkyld och supertrött, så jag somnar nog ganska lätt sedan. Men är jag vaken så skall jag hålla koll hur det går för er som vakar. Spännande med nya små liv. Jag slipper förhoppningsvis vaka än på ett tag, vecka 23 börjar det bli dags om inget oförutsett inträffar innan dess.
#6 hoppas du är inspirerad och får gjort ett bra arbete.
Veritas odium paretFörvånad

Vaken här med, kom på för en timme sen att jag var tvungen att tvätta och då var jag ju tvungen att vänta på att tvättmaskinen skulle bli klar.. Hmm smart att komma på det mitt i natten.. Men nu är tvätten kvar så då är det väl bara att gå och hänga den… 
Inget fölvak än på ett tag.. min pålle fölar om ca en månad så än så länge kan jag sova lugnt… (när jag inte måste hänga tvätt så klart…) 
God natt allesammans! 

#8 Det går åt en del energidryck för att jag ska hålla mig vaken, men periodvis är det på nätterna jag pluggar bäst.
#9 Ingen höjdare att vara förkyld och trött. Hoppas förkylningen går över fort och du får sova gott i natt. Än så länge har inspirationen inte rymt, hoppas att den vill hålla sig kvar här ett tag till…
#0, vad gör Doris?
Något att roa sig med, två favoriter i okika skepnader:
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=72260&lid=Mia_och_Klara&from=menu
Går och lägger mig nu Olinda fick för en liten stund sen ett svart eller brun stoföl.
#14 Grattis!

Grattis Ella, hoppas nu att den är brun

Grattis Ella till fölis

Grattis Ella till fölis!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
#14 Grattis till fölet!
#12 Inget föl hos oss i natt heller! Jag har nu sovit två timmar på förmiddagen. Doris har släppt bäckenbanden, fått förändrad "kantig" form på magen vid ljumskarna, ljuvret är hårt och stinnt. Det enda som fattas är vaxpropparna. Jag får ladda kaffetermosen på nytt i natt!

#14 Grattis!

#8 Grattis till fölet. Med tanke på ditt suduko-lösande på bussen till Holland så kan jag tänka mig att det är lite problematiskt efter någon vaken natt 
#14 Grattis Ella till stofölet!
#11 Har hört så mycket om din samling av burkar, får nog svänga förbi och se den med egna ögon 

#23 Haha! Får tyvärr göra dig besviken för nu finns här bara gårdagens 4 brukar. De höga staplarna är äntligen pantade :-)
#24 I den takten så finns det nog nya staplar att beskåda ganska snart, eller hur? 

Men jösses, kan det vara hälsosamt att dricka så mycket energidryck
?
Tror jag knappast, jag fick inte ens i mig en halv när vi var på väg hem från Grevagården, smakade bara sött!

Hoppas att det går vägen Ulrika! Att vakta sto är lite utav en skräckblandad förtjusning tycker jag. Det kommer säkert gå bra, Lycka till!

#25 Det är stor risk för det nu när det är slutspurten av terminen. Inte ens en halv, vilken amatör du är ;-) Man vänjer sig snabbt och det smakar iaf bättre än kaffe…
#26 Inte är det hälsosamt för min plånbok iaf. Tror egentligen inte det är bra alls, men periodvis behövs det och det hjälper bättre än koffeintabletter tycker jag.