Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 263 ggr
Milla
0

Vad gör ni alla???

jösses så sömningt det var här, jag har tråkigt och så är det ingen aktivitet här. Sitter alla och käkar kräftor eller????

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

AnTeX
0

nja inte kräftor men fläskfile o potatis har osså tråkigt men nu verkar ,orsan komma å sno datan ifrån mig:( attans

men ha d bra:D

Milla
0

ja någon som vill prata hurra hurra, meh säg till morsan att låta bli datanLedsen

Charlotte-Aveback
0

Ja, faktiskt! Vi har precis ätit kräftor! Glad Mums!

Milla
0

åååå så gott, det ska vi göra den 19:de men jag vill ju ha NU……….

RebeckaSvensson
0

Inga kräftor idag och inte heller orkar jag med ngn fest idag.

Charlotte-Aveback
0

Visst är det gott … och havreknäcke (!) med några skivor Västerbottenost till … och så öl och snaps förstås! Flört Mmm …

RebeckaSvensson
0

#6 Snapsen hade jag gärna tagit, men det andra är jag inte så förtjust i direkt…

Milla
0

kräftor kan jag äta hur mycket som helst av

moa
0

Sitter också här och har jätte tråkigt… Kräftor blir det inte förrän senare i augusti då vi ska träffas alla stallmänniskor och kalasa Skrattande

RebeckaSvensson
0

Tar sån tid att skala kräftorna och så är det så lite mat på dem så därför gillar jag inte dem.

Milla
0

men Rebecka då, det kallas för slöhetFlört

RebeckaSvensson
0

#11 Det har du nog rätt i, men slö är jag nog av naturen ;-)

Milla
0

hihi det får man lov att vara

RebeckaSvensson
0

Det var ju skönt det! Idag har jag iaf varit rejält slö och inte gjort mkt nyttigt alls. Får väl ta igen det imorgon när det återigen är dags för tröske.

Annette
0

Nu är jag hemma från kräftskivan. Jag har inte ätit en enda kräfta, av samma anledning som Rebecka. Men det fanns annat att bli mätt på, så jag är nöjd ändå.

kacka
0

näääääää har precis kommit hem från Liseberg… För EN GÅNG SKULL åkt en massa roligt… ananrs brukar det bli jag som får gå med lillpojken och åka farfars bilar… Vi har åkt Balder 4 gånger!!! Radiobilarna 2 gånger i rad och JukeBox 3 gånger. Mycket tack vare min kusin som sitter i rullstol.