isabellsto
Isabellfärgat sto köpes! Helst standard, men en lite "större" mini går oxå…ca 2-3 år, ej äldre än 4! Ska ha stam. Färgen är viktig!
Stall med rymliga boxar, mycket daglig utevistelse och garanterat hästsällskap finns. Stora hagar, men väl avbetat=ej fång. Ponnyn skulle användas främst till körning, men även kanske någon utställning och avel i framtiden. Skulle ej endast gå som sällskap!
Jag själv är 15 år, och har haft egen häst i 2,5 år, ridit regelbundet i 9år. Har för några år sedan ridit in och kört in en shettis. Finns mycket hästkunnigt folk i stallet inom körning (smålandsmästare i maraton bl a) och övrigt.
Långvarigt hem (troligen tills trapalanda kallar, om inget oförutsett händer)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Hej. har du kollat på bukefalos?
Sandbacka har ett sto till salu. http://www.geocities.com/gaikegill/index.html

Upptäckte just det på sandbacka 

#1 Har kollat regelbundet på bukefalos, hästnet, hästannonser, t.o.m blocket men inte hittat något.

sandbackas står på bukefalos

Har sett sandbackas både på bukefalos och hästnet, men tack ändå.
Tyvärr fungerar inte deras hemsida (för mig iaf)
Titta på www.shetlandsponny.com och under länkar. Där står det efter varje stuteri/uppfödare vilka som har isabeller i sin samling.
http://www.backdalensstuteri.se/sunTan.htm kanske något för dig? :)
http://www.bergshult.se/hingstar/chiquo.htm hitta en till sötnos! :D

#6Har redan letat igenom alla stuterier i flera månader. Även kollat webstamboken vilka som finns i sverige. Men tack ändå
#7Har kollat SunTan många gånger men vill ha ett sto…(tyvärr verkar det finnas fler hingstar än ston till salu)
Okej, men lycka till med sökandet och hoppas du finner det du söker! :)

Skulle kollat på Annes Sientje vd Wijzend förra året med helt plötsligt försvann min stallplats trots att vi bokat den :@
Så nu är det dags för ett nytt försök 
Har du kolla stuteri Stjernens till salu sida
Ifall du inte har alltför långt till Danmark

Vi har ganska långt till danmark sen kostar det väl lite att importera. Någon som vet hur mycket?
Hittade ett sto på stutteri hedelund, men hon hade tyvärr föl vid sidan och var dräcktig igen. vill inte ha föl än på nåt år.
Sandbackas verkar väldigt fin. Någon som sett henne? Parlington Princess

Jag såg Prinsess igår hon ser trevlig ut hon är lite mörkare isabell det klädde henne jag tror hon är 90cm.

Mörkare 
90cm står det i annonsen…
Bara måste ringa på henne imorrn…är lite sent nu känns det som.
Eftersom det är min ponny som diskuteras så får jag väl "lägga mig i" det hela!
Princess är ett vackert mörkt isabell/palominosto. Korrekt o fin i sina ben, 90 cm hög, något riden, snäll o lätthandterad. Kan fås betäckt med godkänd hingst om detta önskas. Välkommen att hör av dig om du är seriöst intresserad.
Läs ovanstående inlägg!