Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 807 ggr
SHV-Pysen
0

Agilitytävling i Gävle

Hej alla! Nu har jag startat en ny tråd angående agilitytävlingen som vi ska arrangera i Gävle! Det är meningen att ni som svarat på tidigare tråd om detta ska få en chans att tillsammans bestämma bla. datum m.m här, för det är ju bättre att alla får vara med och bestämma så alla blir nöjda!

Givetvis får ni som läser detta och tycker det verkar vara intressant hoppa in också! I denna tävling är alla välkommna, stora som små, gamla som unga. Det är bara att höra av er och ta chansen när det inte bara är en tävling för renrasiga shettisar!

Ni som tänkt vara med i denna tävling, det vi måste enas om här är:

Datum och sedan tid för den dagen. Någon gång i juni vore väl bra om det passar alla, men ni får själv säga. Anmälningsavgift. Hur mycket ni kan tänka er betala. Vi tar inga pengar i egen vinnig utan dem går till eventuell banavgift om vi kommer vara på en bana där det behövs och sedan till era priser. Det vill säga högre avgift = finare pris till dig!Plats kommer som sagt bestämmas när datumet är satt, så ni kan ju börja med det! Sedan så tänkte jag att när ni ändå packeterat in era hästar i transporterna och åkt hela vägen till oss så kunde vi väl ha lite mer än bara agility! Jag hade tänkt tex. duellhoppning? Kom gärna med förslag allihopa!

Ahnna
0

Var hade du tänkt att tävlingen skulle vara, mer specifikt? Vilken anläggning?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

SHV-Pysen
0

Någonstans runt strömsbro eller så bokar vi ridbana/ridhus på Gävle Ryttarsällskap som ligger precis bredvid där. Fast roligast blir om vi får låna fotbollsplanen i strömsbro, för då blir det mer publik!

Ahnna
0

Okej, var ligger det? Inne i Gävle eller? Mot Valbo eller travet eller nåt?

Hur har du tänkt med försäkringar - om ingen registrerad klubb arrangerar tävlingen så finns det ingen försäkring genom RF. Då gäller bara deltagarnas egna olycksfallsförsäkringar har jag för mig.

www.stuteriprecious.se

SHV-Pysen
0

Strömsbro ligger nästan vid Gävletravet, det är på andra sidan järnvägen. Testeboån rinner mellan stigslund (där travet är) och strömsbro. Det är typ vid golfbanan och gamla E4. Jag är väldigt dålig på att förklara så jag hoppas du får en hum om vart det ligger. Från Gävletravet tar det kanske mindre än fem min att cykla.

Ja, antagligen blir det egna olycksfallsförsäkringen då.

Ahnna
0

Okej. Det var ett tag sen jag var i "centrala" Gävle, så jag har inte i huvudet hur det ser ut. Men mot travet, det är uppfattat!

www.stuteriprecious.se

SHV-Pysen
0

Du kan ju söka på eniro/hitta.se elr nått så får du ju karta