God morgon 11 maj
God morgon! Grattis till alla nytillkomna fölungar också :)
Här står det konfirmation på schemat, ingen anhörig utan jag skall jobba. Jag är så trött så jag hoppas jag inte somnar under tiden. Har mutat mig själv att jag får ta en liten tupplur när jag kommer hem.
Därefter blir det väl det vanliga. Om föräldrarna kan tänka sig att släpa in slangen i duschen och låna ut lite varmvatten, så tänkte jag duscha deras ena häst i kväll.
Ha en bra dag!

Här blir det hopptävling med B-ponnyn idag. Sedan är inget planerat, ska väl försöka komma ifatt med städning (är inte färdig med julstädningen än), kanske en körtur framåt kvällen också.
#1 Vilken härlig bild!

Go lunch
här sov vi länge idag efter grillpartyt igår, nu har jag varit ute o grejat i stallet, men det är så fruktansvärt varmt, jag klarar inte denna värmen längre, man börjar helt enkelt bli gammal…
nu får man väl försöka fixa lite mat kanske, sen ska jag hålla mig i skuggan..
ha en bra dag !

god middag
Inget föl i natt heller. Men Rosa har inte legat i natt och knappt rört sin mat. Så de blir en natt till i allafall i stallet. Har ju semester nästa vecka så de känns rätt skönt. Är nu hemma en sväng och ska sova lite samt göra mat så jag har ngt att äta i kväll.
Gtattis till er alla som fått fölisar i natt
ha en fortsatt bra dag

#1 Säger som Hanna; vilken härlig bild! Vart är den tagen?
Hoppas tiden gå fort så du få komma hem och vila..