Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 733 ggr
RebeckaSvensson
0

Bruksdagen i Trelleborg

Den 14 juni anordnas Shetland Syds bruksdag i Trelleborg. Anmälan senast den 14 maj.
Mer information finns på Syds hemsida www.shetlandsyd.se

Välkomna!

AnnaLundin
0

Är det fortfarande så att föranmälan krävs för deltagande i bruksaktiviteterna men att man kan dyka upp på drop-in-utställning med unghästar?

RebeckaSvensson
0

#1 Ja, det stämmer bra det. Med ett- och tvååringar alltså.

AnnaLundin
0

Tack! Skrattande

Jag har ju inga vuxna utan föl hemma och dessutom ebb i kassan just nu, men då kan jag ju avvakta och se om jag råkar vinna på Lotto eller nåt innan dess och ta mig iväg ifall tiden finns och pållarna ser fina ut - just nu är det mest bara "dragster-look" på dem…

Underbar
0

Varför ska alla bruks tävlingar vara så långt bort!:/ För Trelleborg ligger typ längst ner i skåne om jag inte har fel.

AnnaLundin
0

Korrekt uppfattat

Syds bruksdag har ju tidigare legat i Kristianstadstrakten men har av någon anledning - som jag inte känner till - flyttats till annan ort.

Underbar
0

Hehe jag som brukar vara dålig på geografi:P

Det vore så roligt att åka på, får fråga min pappa hur långt det tar ca ditt ner.

AnnaLundin
0

Var bor du då?

Underbar
0

Göteborg så det är ju en bit bort.

Annette
0

#8. Det blir bruksklasser i samband med Västs utställning i Vartofta i september.

Underbar
0

Blir det :D Va roligt!!! Äntligen har man hittat en i väst då:D Den ska jag helt klart på.

CarinaA
0

Jag ställer gärna upp med några stallplatser o sängplatser om det finns några långväga gäster !!!!!!! PM:a mig med namn,telenr o mailadress så hör jag av mig !!

russing
0

funderar på att åka dit med min lilla shettis=)

RebeckaSvensson
0

Glöm nu inte att anmäla.