Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1929 ggr
Wippen
0

Vilken debut med nya hingsten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Steffi fick hoppa in i Knivsta ortens Ryttarklubbs Division tre lag idag, vi fick förfrågan i förrgår och dressyren gick i Lätt B:1, Steffi och Briolen Jake har ridit ihop i ca fyra veckor och hör och häpna dem går och vinner med hela 63,10% procent och Kork laget vinner, helt otroligt

Det var en hård men rättvis domare, det var bara fyra ekipage som red över 60% av 20 starter, Domaren skrev så här på Steffis protokoll på slutet

"Du hanterar ponnyn bra, ibland kniper du med knäna men du är mycket påpasslig med hjälperna"

Vilket fint betyg för en flicka som fyller tio den 11 juni eller hur

Det ska bli spännande att följa detta ekipage vidare

Wippen har hamnat helt rätt, familjen Silwerbrand har efter första dagen hos dem farit och dressyrtränat med Wippen och Lovisa gjorde ett kanonfint jobb, vi fick bilder på ekipaget, det ska bli så himla kul att följa dem

Kram på Er alla

Tezzy
0

Gud va kul Grattis!!!Glad

[Rebecka]
0

Grattis!!

Wippen
0

Tackar så mycket

QuickStep
0

Grattis!!

Charlotte-Aveback
0

Grattis Steffi! Vad fina ni är tillsammans, du och Jake! Glad

Trim
0

Skrattande

jojjehanna
0

Jätteksoj! GRATTIS! Lycka till fortsättningsvis och fortsätt rapportera här eller på welshponnyifokus.

annie
0

Wow, stort grattis och lycka till i fortsättningen till båda två!

RebeckaKihlberg
0

Åhh, jag blir helt salig när jag ser detta ekipage…önskar att jag var 15år yngre och 4 decimeter kortare Flört

Ellen89
0

Gu vad fin han e! Grattis, och updatera garna om Wippen ocksa!

ZABA
0

HÄRLIGT när welshponnyerna kan få visa framhovarna på tävlingsbanorna! Vi vill se de vackra ekipagen på welshponnymästerskapen i sommar.

Stort LYCKA TILL i framtiden till Steffi och co.

zettan
0

Super grattis till er

CamillaAndersson
0

Vad kul att gå etta första gången! Grattis!