Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 532 ggr
Charlotte-Aveback
0

God morgon 7/8

Solen skiner från en klarblå himmel! Om några timmar packar vi bilen full och drar ner till Skåne för en vecka. Till helgen skall vi ut och tälta med mina bröder och deras familjer - alltid en av sommarens höjdpunkter, både för de stora och små! Glad

Ha det så bra allihopa och lycka till med allt ni tar er för!

kacka
0

jasså? Här är det massor av moln… men som tur är ser det ut som små bomullstussar… Idag ska jag och mina barn luncha med min kusin och min kompis från Stockholm. Om jag hinner ska jag försöka åka till Sätila och minst titta iaf på Dellenfalks shettisträning.

[Anna-N]
0

Samma här strålande sol och kanonväder!. Än är inte sommaren slut.

kacka
0

*tittar ut igen* hm… fortfarande bomullstussar… nääää, men titta! I väster är det blått… hihi

Igår var vi och badade i en sjö med hundarna hos fodervärden till tre av mina pållar. De såg ut att ha det bra…

VeronicaP
0

God middag och här är kanon väder *som vanligt* ;-) ..

Jasså du ska ner till de sydligare graderna Charlotte , ja bättre ställe kan man ju inte vara på eller *ler*   tillhör ju inte skåne iof men har inte så långt dit och västkusten här i Halmstad är ju rätt okej med *ler*

Milla
0

godmiddag, idag är det operation stallstädning eller i allafall påbörjan av det. Har börjat tömma det på alla täcke, grimmor och annat som finns där. Så mycket saker man har det märker man när det är dags för städning

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaKihlberg
0

God morgon. Idag blir det återhämtning efter semestern..eller i allafall nästan, ska ta igen allt jag borde gjort den veckan jag varit iväg.

Solken skiner och det är GALET varmt.

kacka
0

God kväll på er! Synd… jag missade Dellenfalks träning idag… kom precis hem…

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Nyss slutat jobba och kommit hem efter ungefär 12 timmar i tröskan. Skönt när det flyter på bra och allt fungerar. Ngn timmes sömn och sedan är det återigen dags.