God förmiddag 8/8
Jaha, idag blir man 1 år äldre då, huga på väg mot de 40. Inte känner jag mig så gammal
Ska även hinna med ett läkarbesök idag då det slagit upp något "konstigt" på benet. Enligt det jag beskrev i telefonen så trodde de att det kunde vara Ros, vad nu det är? Ont som tusan gör det i alla fall. Solen skiner (som vanligt, blä) men det är inte fullt lika varmt, skönt!
Amor vincit omnia 

Grattis Lotta!!! Hoppas du får en riktigt bra födelsedag!!!
Kramar från Johanna & Norma
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God förmiddag!
Ja må hon leva… Hurra, hurra, hurra, hurra! Grattis!
Har haft inne mina småttingar inatt. För ett lodjur har bitit en häst (150 cm hög) i halsen & rivit den bara några kilometer härifrån. Går den på en stor häst så sväljer väl den en ettårig shettis hel.

Morrn morrn och Grattis Charlotte..
Sol och värme idag med ;)

God förmiddag o Grattis Lotta!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
GRATTIS på födelsedagen, Lotta! 
Hoppas du får en superbra födelsedag….
Grattis grattis Lotta.. ha en super bra födelsedag… kram från Linn!!!
Grattis Lotta.
Grattis på födelsedagen lotta, hoppas du får en bra dag..

Grattis! Hoppas att det INTE är ros. Det kan vara ganska besvärligt.
Tack alla!! Har varit hos läkaren nu och visst var det Ros. Fick antibiotika som jag ska äta i 10 dagar, hm. Vill till bara att jag inte glömmer att ta den jag som är så disträ. Jag har inte tid med sjukdomar 
Amor vincit omnia 

Stort grattis!
Grattis på födelsedagen Lotta! Vilken födelsedagspresent du fick då
. Ska PMa dig imorgon om din medusin
.
Har jobbat fm och tillbringat em i stallet med hovis, så nu är alla så fina i fötterna så…
Grattis Lotta!
Grattis på födelsedagen!!
Själv var man uppe före tuppen..kl04.00 och åkte till Ullared, det var segt att stiga upp så tidigt,men nu i efterhand är jag glad att vi var där när dom öppnade…HERRE GUD va med folk. Blev en del fynd..lite lädergrimmor…reflexjacka…billig Helosan osv.
Så fint landskapet är där uppe…hmm…skog..kuperade hagar..fina gårdar. Inte utan att man blev sugen på att ta sitt pick och pack och flytta.
Nu ska jag inta lite välbehövlig sömn.
God natt!