Amma finnes
Jag har tyvärr förlorat mitt föl idag 080519, vill erbjuda någon som behöver hästamma i närheten av Stockholm. Hör av er på min mobil
070-4135788 Mvh Anton Lundström

o nej inte du också fy så tråkigt. Hoppas stoet mår bra. Tänker på er.
Har du anmält på ammajorens webplats? Det är för alla raser och finns på www.asvt.se
beklagar förlusten.

Så tragiskt! Hoppas att din fina Roxiti mår bra efter det som hänt. Vänlig hälsning från Ulla & Rosenknopp

Så tråkigt. Ni som väntat så. Hoppas Roxiti repar sig och får vara frisk.
så tråkit. tänker på er
Livet är så skört! En som vet!
fruktansvärt, hoppas mamma mår bra!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Stackars sto och er så klart. Hoppas mamma Roxiti mår bra!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Usch, tråkigheter i igen i föltider. Hoppas mammahäst mår efter omständigheterna bra. Tänker på Er!
Så tråkigt, beklagar verkligen!
Roxiti mår bra med tanke på omständigheterna… fortfarande fölet vid sin sida.. ska få lämna det själv…
Har lämnat in till den sidan #2
hon mådde så bra med sitt föl den tiden hon fick med det så vi ska låta henne få ett till…
Mvh Anton (Antex)
Numer pensionär i Nynäshamn
Beklagar, det är så tråkigt att mista de små.
Stackars er, vet precis vad ni går igenom eftersom jag råkade ut för samma sak i fredags 
Vår yngsta - Roxitis ägare - och jag har varit och tagit farväl av fölungen idag. Det var inte lätt - men det kändes bättre efteråt. Linnea var bortrest i helgen och fick aldrig träffa fölet levande. Det kändes viktigt att ge henne den chansen.
Numer pensionär i Nynäshamn

#14: Så hemskt att det skulle gå så här med Roxitis föl … tänker på er!

Åh så tråkigt! Jag hoppas stoet mår bra.
Näe inte en till, beklagar verkligen, nu vågar jag snart inte betäcka fler ston, verkar ju förekomma en hel del att ston mister föl eller värre, att stoet förolyckas också..

mmm
Roxiti "mår" (ser ut så på henne vad vi ser) bättre och bättre för varje dag…
Ni som kan det hära… för att hon nu inte ska få förstoppning och djuverinflamationer med mera… så har vi gjort dessa saker
- Inget kraftfoder.
- motionerar lätt (ute å går, tömköra och köra lite.
(Distrikt vet. sa att det va bra att röra på dem.)
finns det något mer man kan göra?
Tack för alla som stöttar.
Roxiti ska betäckas igen har vi Bestämt.

#18 Jag tycker det räcker om ni går med henne.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

okejj cattis…
roxiti har börjat tappa juver nu iallafall eller vad man ska säga…

#20 Skönt att det går åt rätt håll!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
jag kan ju rapportera som också var där idag att juvret nästan är helt tomt, dessutom har hon sluta ropa…. nu är hon sitt lite mer tysta jag igen…