Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 511 ggr
Milla
0

ESG och sambos/gifta

vad tyckte nu era sambos/män om helgen?

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

jojjehanna
0

Min man tyckte det var urtrist men han vara med som pappa bara, nästa år kan jag åka ensam på evenemang men nu ammar jag fortfarande. Jag tyckte det var lite synd om dem båda, två (tre, vi såg invigningen också) dagar i gassande sol på gräset bredvid ringarna istället för vid havet.

Charlotte-Aveback
0

#0: Min sambo var nog ganska glad över att vi stannade hemma! Flört

Skämt åsido, han tycker det är kul att åka på utställning, framför allt då vi själva är med, men 2-3 dagar med över 400 ponnyer att beskåda skulle nog ha kramat musten ur honom! Hade jag haft möjlighet att åka (vilket jag nu inte hade!) så hade jag förmodligen valt att åka själv till just ESG.

Milla
0

det var så jag gjorde åkte utan man

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

kacka
0

jaha…  min var väl nästan mer entusiastisk än jag var…

Annette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min man och barn var med i Halmstad hela helgen. De var med på invigningen och på kvällen när vi åt tillsammans med Cattis m fl. På lördagen och söndagen roade de sig på egen hand. Bl a besökte de Busfabriken (2 ggr), Tropikhuset, Najaden, Galgbacken och flera av Halmstads 200 lekparker.

Min man är inte särskilt hästintresserad (allergisk), men han har just tittat igenom mina foton från helgen. Han blev väldigt förtjust i de brittiska visarnas klädsel. Visst ser det stiligt ut! Det vita vi svenskar brukar klä oss i kommer inte riktigt upp i deras nivå, tycker jag.

RebeckaSvensson
0

#5 Håller med om att det inte är mkt som slår engelskmännens klädsel. Den var helt fantastisk!

jojjehanna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 fast åtminstone en av dem såg ut att ha det rätt skoj ändå…

Cattis
0

Min man var med och han tillbringade dagarna inne i Halmstad och kom ut till utställningsplatsen vid 12-13 tiden.
Han är väl inte direkt road av att titta på häst, men nu var det ju lite annorlunda än vanligt. Hästar som sprang lösa, körekipagen och en massa liv och rörelse som annars inte brukar vara. Han var mkt road under hela fredagen då alla husvagnar och transporter skulle lotsas på rätt plats. :-)
Sen njöt han ju av kvällarnas aktiviteter. Han pratar fortfarande om en del grejer och sitter och garvar åt det. Invigningen med den engelska turen genom shettisens historia tyckte han var intressant.

Jag frågade om han ville stanna hemma när det är dags för motsvarigheten i Tyskland om två år och det ville han absolut inte.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

kacka
0

Jag tror att min sambo tyckte det var roligare än vad jag tyckte eftersom det var så lite jag hann titta på…