Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 591 ggr
kacka
0

chipmärkningskurs????

Någon som vet om det finns några chipmärkningskurser planerade?

FredrikN
0

har för mig att syd planerade någon i år.(Är numer också intresserad av att gå en. Bli godkänd id-kontrollant igår faktiskt.)

Mailade SH för ett tag sen om just det , men fick till svar att de höll på med att göra pass förtillfället så de visste inte riktigt när det kunde bli.

RebeckaSvensson
0

Vi ska ordna en chipkurs i Syd i höst. Än är dock inte datumen bestämd, men planerna är att det ska vara i slutet av sept/början av okt.

Milla
0

Kommer vi att ordna någon mer id kurs?? jag vill ju bli godkänd id och chip

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

FredrikN
0

#3 vi fick gå en som hölls av väst igår. Fick köra 35 mil enkel resa för att gå den.

nallebjörn
0

#3 vad jag vet blir det inget på länge iaf i syd. Tyvärr

Annette
0

#3. Hade Shetland Väst ID-kurs igår? Var? Hur har det annonserats?

FredrikN
0

#6 vi ahade anmält oss till den förra som shetland väst hade. Men det var fullt då.

Fick ett samtal för någon vecka sen att Kurt kunde ha en kurs den 25/5 så det var nog med kort varsel att det blev någon. Kan tänka mig at de inte han annnonsera eller så vart den fullbelagd redan.

vet om den kördes enbart i väst regi eller om det var för andra rasförbund också.

Vi var hos Kurt Larsson i Björketorp.

Annette
0

#7. Jag gick den förra. Blev bara fundersam eftersom jag inte sett någon information om denna. Men då kanske det var för er som inte fick plats förra gången.

RebeckaSvensson
0

#3 Om det finns tillräckligt intresse för en id-kurs så kommer vi ordna en i Syd i höst o i så fall innan chipkursen.

kacka
0

finns det någon inplanerad i Väst?

Frida-E
0

Eller Öst??

kacka
0

#4 & 7 Pratar du om Chipmärkningskurs eller ID-kontrollkurs?

FredrikN
0

#12 id.kurs.

susanne-s
0

eller Nord?????

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

kacka
0

Är det någon chipmärkningskurs på gång i väst då???

kacka
0

… eller någon annanstanns?