chipmärkningskurs????
Någon som vet om det finns några chipmärkningskurser planerade?
har för mig att syd planerade någon i år.(Är numer också intresserad av att gå en. Bli godkänd id-kontrollant igår faktiskt.)
Mailade SH för ett tag sen om just det , men fick till svar att de höll på med att göra pass förtillfället så de visste inte riktigt när det kunde bli.

Vi ska ordna en chipkurs i Syd i höst. Än är dock inte datumen bestämd, men planerna är att det ska vara i slutet av sept/början av okt.
Kommer vi att ordna någon mer id kurs?? jag vill ju bli godkänd id och chip
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#3 vi fick gå en som hölls av väst igår. Fick köra 35 mil enkel resa för att gå den.
#3 vad jag vet blir det inget på länge iaf i syd. Tyvärr

#3. Hade Shetland Väst ID-kurs igår? Var? Hur har det annonserats?
#6 vi ahade anmält oss till den förra som shetland väst hade. Men det var fullt då.
Fick ett samtal för någon vecka sen att Kurt kunde ha en kurs den 25/5 så det var nog med kort varsel att det blev någon. Kan tänka mig at de inte han annnonsera eller så vart den fullbelagd redan.
vet om den kördes enbart i väst regi eller om det var för andra rasförbund också.
Vi var hos Kurt Larsson i Björketorp.

#7. Jag gick den förra. Blev bara fundersam eftersom jag inte sett någon information om denna. Men då kanske det var för er som inte fick plats förra gången.

#3 Om det finns tillräckligt intresse för en id-kurs så kommer vi ordna en i Syd i höst o i så fall innan chipkursen.
finns det någon inplanerad i Väst?

Eller Öst??
#4 & 7 Pratar du om Chipmärkningskurs eller ID-kontrollkurs?
#12 id.kurs.

eller Nord?????
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Är det någon chipmärkningskurs på gång i väst då???
… eller någon annanstanns?