Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 551 ggr
FredrikN
0

Gps lista för Stuterier.

Tänkte göra en Gps-lista över Shetlandsponny stuterierna i Sverige till en börja med i alla fall.

Givetvis blir denna lista tilgänlig för er alla och kan spridas.

Om ni vill bidra med era egna positioner eller med en länk till er på eniro så kan man under flygfoto få fram kordinaterna.

Cattis
0

Smart idé!

Det kommer iofs en karta här sedan, som vi jobbar med nu - i stil med "prick på kartan" som fanns i tidningen Shetlandsponnyn förut. Kan vi kombinera idéerna?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

FredrikN
0

det kanske vi kan göra.

kacka
0

Var kommer "kartan" publiceras? I shetlandsponnyn (tidningen)? Här på nätet? Här på forumet eller på SSS´s sida?

Cattis
0

Den kartan vi håller på med kommer att finnas här och på www.shetlandsponny.com

/Cattis

Cattis
0

Och nej, det kostar givetvis ingenting.

/Cattis

Niklas
0

#0: Hur ska en sån lista användas?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

FredrikN
0

#6 En sådan lista laddar man in i sin gps när man exempelvis ska på Stuteritur. eller om man ska till något stuteri för att titta/köpa häst.

Så hittar man direkt och man kan välja närmsta/kortaste väg. Man slipper felkörningar mm

Milla
0

#7 hm då gäller det att man har en gps också annars har man ingen nytta av listan eller??

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[Anna-N]
0

Tänkte på samma sak….hur många har det?.Generad

Annette
0

Inte jag i alla fall och inte stämmer dom heller.

FredrikN
0

#8 jag har i alla fall. de är väldigt smidigt.  De börjar dessutom gå ner i pris också.

Annette
0

#11. Då lägger jag nog hellre mina pengar på något mer hästigt.

[Anna-N]
0

# 10 Vore ju lite pinsamt om man körde fel, då?…Är det inte bättre med en eniment kartläsare Flört. Ska inte uttala mig för jag har ingen GPS, men med tanke på historier man hört att folk ska till Sundsvall och hamnar i Malmö?!.Förvånad

FredrikN
0

#12. Jag kör väldigt mycke bil och för mig så underlättar det mycket. Den jag har är dessutom även en pda(personal digital assistent) kör en version av windows i den.

FredrikN
0

#10… att de inte stämmer beror nog oftast på användaren. Har aldrig problem med min.

FredrikN
0

men men.. der var inte det Tråden handlade om.

Ber om ursäkt för att jag tänka göra något som kanske underlättar för en del.

[Anna-N]
0

# 16 Det är säkert en bra idé. Men alla vet nog inte hur det ska fungera i praktiken, men tids nog lär vi också lära oss Flört

Kan alla vara med på en sån lista?..

FredrikN
0

#17 Givetvis kan alla vara med på en sådan lista. Det är dessutom väldigt lätt att uppdatera en sådan lista.

Tekniken går ju framåt, för 15 årsen hade de flesta inte mobiltelefon . Idag har de flesta en.

kacka
0

Kommer det inte bli lättre att skäla shettisar då?

kacka
0

Har det blivit något mer i detta ämne?