Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 491 ggr
Pernilla77
0

God morgon 10/8

Nu är det dags att ännu en dag åka till jobbet…Håller för tillfället på  att lägga in årets ättiksgurka.

Vi har dis här idag och det brukar vara ett tecken på att det blir en varm dag…igen. Ha en bra dag alla ifokusvänner.

MVh Pernilla

Annette
0

Jobbdags för mig också. Börjar lite senare idag. Vi lastade in åhalm igår kväll, så det blev lite sent. Jag skall klippa gräs hela dagen.

[Anna-N]
0

God morgon!

Strålande sol och ännu en varm dag till mötes.

Tigrou
0

god morgon!

mulet men behagligt att jobba, har redan varit ute på två ridturer.

Milla
0

morrn morrn här är det trögt och trött och ont med andra ord en riktig skit dag, men det är tur att forumet finns så kan man lägga en hel del tid på att sitta här  tillsammans med en massa trevligt folk

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Kratern
0

Morron!

Sitter som vanligt på jobbet. Har inte haft en enda dags semester i sommar. Gråter

VeronicaP
0

Morrn morrn .. Krya på dig Millan..

Låter inte vidare kul Inger nu när vi har haft en sådan fin sommar.

Jaha då får vi se om regnet behagar komma idag då ..

Therese_Melberg
0

Go morron!

Här är det solsken och jättevarmt, och jag som skulle ut och rida nu på förmiddan, suck.. men snart är det höst som man ska väl inte klaga på värmen…

Hanna-D
0

God förmiddag!

I dag pallrade de sig äntligen ut hit för att laga våra telefoner som vi varit utan i tio dagar eller något sånt nu… Han har fortfarande inte lyckats hitta felet - hoppas han löser det snart!

bonde
0

God förmiddag!Glad

Regnat i natt, men nu lyser solen. Veterinären kommer å vaccinerar idag. Man har tusen frågor som funderat på, men när de kommer hit har man glömt av dem… Konstigt det där, likadant om man ska till läkaren.

RebeckaSvensson
0

God middag!

För tillfället ösregnar det här, med andra ord så blir det inte ngt tröske idag. Har hämtat hem båda tröskorna, tvättat, smörjt och bytat motorolja på dem.

jullan
0

Gomiddag!Själv har jag ingen ting för mig i dag! Åskväder väntar nog här!

Annette
0

Semester, vad är det? Vi arbetslösa stackare får aldrig vara lediga. Min gubbe börjar se olycklig ut, han har haft semester i 3 veckor, men mig ser han inte röken av.