God Morgon 2008-05-25
underbart väder idag också, trevligt när man ska iväg på utställning. Lilla Beyla står badad o klar i stallet, ska bli kul o komma ut o träna henne lite, räknar inte med något super resultat men ska bli kul o komma ut !
Lycka till ni andra som ska dit idag, och grattis till alla nya fölisar !!
ha en solig dag
God morgon!!
Här har vi också en strålande dag.Jag ska till min ridskola; Norf, och vara funktionär hela dagen på DM för lektionshästar. Och ikväll är det Rallylydnad med hundarna.
Ha det bra alla!

God morgon!
Inatt var det bara 2 grader här! Usch, och det här skall föreställa försommar? Blä!
Nu skiner iofs solen och inte ett moln i sikte, så jag hoppas på en varm och skön (och inte så överdrivet blåsig) dag.
Har inte ngt speciellt på schemat idag, har jobbat av det mesta som behövde göras på hemmafronten under natten, då jag varit uppe massor för att ha kolla på de sista dräktiga stona. Så jag kan med gott samvete tillbringa en del av dagen i stallet. :-)
Hoppas på en bra dag för alla!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
God morgon!
Nu på morgonen kl. 6.40 fick Gracia (min dotter Malins ponny) ett svart stoföl som ska heta Miloin, vet inte om jag stavar det rätt men det låter så i alla fall.
Idag är det betessläpp + det sista fixet på hagen, men det tar vi när vi kört ner hästarna så det är lungt. Efter det ska jag sooova ;-)
Ha en bra dag alla!
Amor vincit omnia 
Godmorgon!
Skall strax iväg och se på yterliggare bilar. Det är inte lätt så mycket att välja på och tänka på
I eftermiddag kommer dottern hem för att fira mor…då kanske hon har kameran med sig
Fick i går en bild på en fin vaxpropp, väntar nu med spänning på att damen skall nedkomma med Lysols första avkomma…
Grattis till Er som fått nya föl!
Lycka till på utställningen idag!
Veritas odium paretFörvånad

God morgon , verka bli änne en dag med fint väder . Idag ska jag inte göra mer än jag orkar och ha lust med tror jag *S*
#3Grattis till fölet
#4 Ja du det där med bilar är ju en hel vetenskap. Väntar också på att få se första avkomman :-)

Här i dalarna skiner solen just nu, vilket känns kanon..
Måste bara TACKA ER ALLA som igår höll tummar m.m. för mej & min hingst zorry..Han står fortfarande kvar på strömsholms djursjukhus & natten har tydligen gått bra för dom har inte ringt (tack & lov).
Läget igår kväll var att han förde ett väldigt oväsen med att "gnägga högt" hela tiden samt att han var mkt piggare mot när han kom in på morgonen..Det som vetrenärerna inte visste igår kväll var varför tarmljuden fortfarande är mkt svaga..Men jag hoppas att dom vet vad dom gör med min lilla guldklimp.Jag klarar bara inte av & förlora honom..
TACK än en gång till er "alla" utan erat stöd skulle jag aldrig orka ta mej igenom detta..
Nu ska vi åka & göra en liten hage till småhingstarna så dom får komma på lite bete (det lilla bete som finns här vill säga)
Önskar er alla goa människor en skön söndag.
Kramar till er alla // Carina

#6 Det låter ju skönt Carina , jag hoppas verkligen att allt går superbra med din lilla Zorry , tänker på dig / kram gonkan

Grattis till alla nya föl!
Jag har jobbat, nu ska jag käka lunch och sedan ska jag ut till hästarna!! Det är helt underbart väder, varmt och inte ett moln i sikte! Ska rida idag, kanske lura med mamma ut på en tur. För några dagar sedan var vi ute på en längre tur, kollade in nya ridvägar. Inget föl än..
Ha en toppen dag

#6 Tack för det

#3 Det stavas Melowyn fast man utalar det "Miloin" sa Ante precis…(bäst att lyssna)
Så nu vet du det mamma!!!… Kommer och hälsar på på travet i morron och tar en kopp kaffe på tisdag hemma hos dej när jag hälsar på mimmis och tar mer kort.. Glöm inte batterier!