god morgon 26 Maj
Morrn morrn
Idag är det jätte segt. Så trött sen i går. Sovit som en stock hela natten. Snart väntas jobbet. Sen i eftermiddag är det stallet som gäller. Det ska bli storstädning där idag har ja bestämt för de ser ut som en bomb nedslag.
ha en bra dag alla
Grattis till alla som fått föl i natt
God morgon!
Hästarna släpptes på betet igår och dom 2 små russdamerna kom också. Det var mycket uppskattat av hästarna att få komma dit.
Idag har jag så attans ont i halsen så jag kan knappt svälja.
Hoppas det ger sig snart.
Ha en bra dag.
Amor vincit omnia 

God morgon!
Jag är seg idag, Cecilia har hostat hela natten så det har inte blivit mycket sovit. Hon får vara hemma från skolan idag.
Vi har just uppvaktat maken som fyller år idag. Det blev Herman Lindqvists senaste bok på CD. Jag hade tänkt baka en tårta i eftermiddag, men det verkar som om det skall bli rabarberpaj i stället
. Maken måste varit ute och snott dem utanför sjukhuset i natt, för våra är inte färdiga ännu.
Skall strax åka till stallet en sväng, sedan måste det bli lite husliga bestyr. Det ser ut att behövas
.
Ha en bra dag!
God morgon!
Ska snart åka till jobbet. Ikväll blir det hästgöra för hela slanten. Hoppas att det blir lite regn snart, inte ens ogräset växer här.
Ha en bra dag alla!

Morrn morrn , är också seg idag . Snart dags att köra till dagis och jobbet.
Snart dags för Udevalla utställningen och jag hoppas verkligen jag får väck mer päls på *Häxan* för som hon ser ut nu så vet i attan om jag åker på utställning då.

God middag!
Denna dag började halv fyra i morse, då Lusett valde att föla!!
Efter lite dramatik kom det ett gulligt litet sto med stjärn och någon slingrig liten krumelur över nosryggen….
Lille Birgers första avkomma!
Är så lycklig!!
Ha en bra dag alla!!

#5 ååå ett jätte grattis !! o en liten Birger bebis:)

#5 Åhh Grattis till Birgers första avkomma.
Bilder ??

#5 ååå en söt Birger fölis. Stort grattis
God eftermiddag . Det är en seg dag även här. Kyra fölade utan förvarning i går kväll, så det blev en massa pyssel och sen natt. Visserligen är jag van nattmänniska men inte utan att ha vilat på dagen innan. En pigg hingstunge blev det några veckor tidig.
Go kväll!
Grattis till er som fått fölisar!
Jag har jobbat idag första dan på nya jobbet, ungarna var lite mossig av att behöva kliva upp så pass tidigt men dom vänjer sig snart..Har gått bra fast det blir lite flurigt att hinna lära sig alla namnen på alla olika ston och det kommer ju fler på betäckningar titt som tätt..tror det är drygt över 40 st där..Vetten var där så det blev mkt leda häst till /från ultraljudet o hålla svansar…
Är ju bara ca tre veckor det blir men oh så kul så länge det varar…