4-årigt sto säljes
Brunt sto e. Dusol, ue. Galax. Född 2004, 98 cm. Inkörd och insutten men inte så mycket skolad. Säljes till dig som vill tävla och ställa ut, men INTE avla! (Nej, hon har inte eksem.)
Hon är världens goaste lilla tjej, väldigt social och framåt, lättlärd och lätthanterlig. Jag ser helst att hon kommer till någon med några års erfarenhet som hästägare, gärna vuxen som vill tävla t.ex. körning, agility m.m.
Hon har ett föl vid sidan nu och kan därför inte flytta förrän tidigast i november.
10.000:-, eller 12.000:- inklusive tävlingsduglig sele med lös brösta, träns, bett, m.m. (Har även en fullt tävlingsduglig rockard till salu.)
Bilder och mer info finns på Stuteri Precious hemsida.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Kan inte låta bli att undra….varför inte avel?

Puttning!
www.stuteriprecious.se
Länken fungerar inte…..?
Veritas odium paretFörvånad

Här är länken: http://www.stuteriprecious.se/
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Bussigt om du kan svara på frågan i #1.
Jag skulle också vilja veta varför inte avel, men jag är mycket intresserad av henne. Jag bor i Alunda inte så långt från Tierp, och söker en körponny, men är även intresserad av att ha en ponny att ställa ut, och kanske ta ett föl, men det skulle ligga i framtiden.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Hon ska inte avlas på bland annat för att hon har ett trångt bäcken och hade en väldigt svår fölning nyligen. Ytterligare info kan jag ge till en intresserad köpare, men den diskussionen hör inte hemma här i annonsen.
Länken i #0 har en slash för mycket, my mistake!
#6 Du kan ringa mig om du är intresserad, telefonnummer står på hemsidan.
www.stuteriprecious.se

Kom på… rockarden har inte 125 cm spårbredd, så HELT fullt tävlingsduglig är den inte, om man vill tävla marathon med de nya reglerna vill säga. Men dressyrkörning och precision går bra att tävla med den, och den är mycket körd med i tuff terräng så den håller för det mesta. (Den är tävlad i marathon med, innan reglerna ändrades.)
www.stuteriprecious.se

Ååååhej! *putt*
www.stuteriprecious.se

Putt!
www.stuteriprecious.se
Hur lång är spårvidden? Sitter hjulen på en axel så man kan byta och förlänga axeln?

Spårvidden är ca 115 cm har jag för mig. Nej, det är nog ingen axel, men jag kan titta sen för säkerhets skull.
www.stuteriprecious.se
Ja gör det!

Fortfarande till salu, denna underbara madam! Priset kan diskuteras, ja.
#15 Det är ingen axel, men kan man svetsa så går det att bygga om den så att spårvidden blir 125 cm.
www.stuteriprecious.se