Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 786 ggr
balotte
0

Godmorgon 27/5

God morgon!

Här har det varit kallt i natt minus 3 grader konstigt att inte kylan ger med sig när det snart är Juni. Somnade sent igår bönderna har kört ensilage tills kl 24 i natt, det lär dom göra en vecka nu, de har redan börjat igen.

Ha en bra dag alla!

Trine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morron!

ska iväg till tandsköterskan med Erik, sist vägrade han gapa så vi får se hur det går denna ggn.Oskyldig

Sen iväg o mucka skit..Ser ut o bli en kanondag !!

Ett fint kort på Flöjta o Leffe , bra med klivän!

Ha en bra dag!

[Teddy]
0

Linda! Vilken stor kille Leffe blivit!!

Här är det varmt och skönt, ska nog köra en tur med tur hästarna på morgonen.
Sedan blir det en tur in till storstan (Norrköping) och hitta bröllopskläder till lördag. Inte mitt bröllop!

Mija
0

God morgon!

Härligt att få vakna till solens varma strålar, de är riktigt skönt ute och det ser ut att bli en fin dag idag med, skönt, skönt. Idag blir det lite hästvård på schemat igen, snart åker de sista damerna till betet och då blir det tomt här hemma, ett tag, ska ju snart ta hem Goldy som ska föla inom de närmaste veckorna.

Ha det gott alla glada och ha en bra dag!

VeronicaP
0

God morgon.  I går regnade det  i Laholm överlycklig körde jag hem och tänkte äntligen får vi också regnt hm inte regnade det så mycket hos oss , det fuktade bara det lilla översta laget på gårdsplanen , att det kan skilja så mycket på så liten bit.

Man vågar knappt säga det men nu vill jag ha lite mer regn , kan ju regna på natten ;-).

Jobb idag och solen skiner .

IdaS-A
0

God middag!

Idag på förmiddagen fölade Zessan ett svart hingstföl. Äntligen :)

Nu ska jag iväg och jobba.

ha en toppen dag!

Charlotte-Aveback
0

#5: Grattis!