Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1326 ggr
IdaT
0

Nu är även jag hästägare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag har letat efter ponny ett tag, och för några veckor sedan hittade jag henne, Fiffilura här på forumet hade en annons om ett skäcksto ute här.

Jag tog kontakt och sa att jag var intresserad, och snart var jag iväg och kollade på henne, och jag blev totalkär. I veckan var vi och besiktigade henne, och hon gick igenom.

Så igår var vi äntligen och hämtade henne, och idag fick jag komma till henne för första gången, och just nu är allt jättekul.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Cattis
0

Grattis! :-D

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

Nämen oj så skoj. Stort grattis

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

IdaT
0

Tack så mycket :D

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard

[Emmelo]
0

Grattis..=)

[Teddy]
0

Grattis!! Min favvofärg!
MARIE

Poppla
0

Grattis, så söt hon är! :-)

Ellen89
0

Grattis vad kuul!!

Ledin
0

Grattis jätte fin liten dam :)

Ninnii
0

Grattis grattis

Fiffilura
0

GRATTIS! Jättekul!!!!

Trine
0

Grattis! Nu har du mkt att se fram emot!

IdaT
0

Tack så mycket.

Fiffilura
0

Jag vill se fler bilder!!!

IdaT
0

#13 http://s304.photobucket.com/albums/nn172/ajdidodii/Zally/ Här har du fler bilder på henne.

[Emmelo]
0

#14 jätte fina bilder…=)

Fiffilura
0

Fina bilder!! Kul för Sally att få nån som bryr sig om HENNE :D

IdaT
0

#15 Tack så mycket :)

#16 Jo, jag tror att hon trivs ganska bra, vi var ute och tömkörde idag, och det gick superbra! Men vi måste sko henne, för hon är lite öm.

Ellen89
0

Jattefiin ar hon o vad fina bilder!

IdaT
0

#18 Tack så mycket :>

Underbar
0

Grattis! så söt!:D

IdaT
0

Tack :)