Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 1003 ggr
ZABA
0

Utställning Ösmo 6/6 2008

Stockholms Ponnyavelsförening arrangerar 6/6 2008 utställning för alla SPAF-anslutna ponnyraser. Domare är Liselotte Erixon. Platsen Jursta gård, Ösmo (söder om Stockholm).

Proposition och anmälningsblankett finns på www.stpof.com

Observera att sista anmälningsdag är framflyttad till måndag 12/5 2008. I dagsläget är det hela 0 (!) st shetlandsponnyer anmälda så vi har gott om plats för fler!

Väl mött i Ösmo.

Silenos
0

Tyvärr krockar det med Nords utställning som vi redan anmält till.

Cattis
0

Jag funderar lite till… fast det är ju iofs nära. :-)
Några unghästar kan ju få åka.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

susanne-s
0

Åh vad synd att det krockar med Falun.
Jag har bott i Ösmo!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

ZABA
0

Fast alla "shetlandsgalningar" åker väl inte till Falun?!

#2 - Tycker jag med! Hur ska vi klara oss utan dig vid prisbord och sekretariat om du inte kommer?

[Teddy]
0

Jag har bollat webadressen vidare till kompisar i Nynäshamn, närmare kan det ju knappast bli. Jag skulle så gärna vilja visa sto och föl, men än är han för liten, och jag vill inte att han ska åka 20 mil. Det kanske blir en utställning till i höst?

Hanna-D
0

Är nästan säker på att jag jobbar den dagen (nationaldagen!). Hade gärna visat någon/några unghingstar.

Gazper
0

Jag har faktiskt anmält Gipzy i förra veckan, när jag av en händelse hamnade på Stockholms ponnyavelsförenings hemsida. Kul med en utställning på "hemmaplan". !

ZABA
0

#5 Tyvärr blir det ingen STPOF-utställning i höst men du hittar förmodligen någon annan bra utställning att visa mor och son på.

#6 Vi får överleva utan dig, mamman och ponnyerna även om det blir svårt..

#7 Din anmälan kom med posten idag. Första och förhoppningsvis inte den enda shetlandsponnyn!!

[Teddy]
0

Nu har du väl fått en shettis till?

QuickStep
0

funderar på o anmäla mina 2 shettisar då. Fast mest för skoj skull. =) när det nu är så nära! =)
Jag bor ju på värmdö så det skulle vara kul.

Gazper
0

Kul om fler shettisar kom till utställningen. Det var inte dyrt heller även om man inte är medlem i  STPOF.

hhannaz
0

Kan man komma dit och titta bara:D? Skulle gärna vilja fota lite… :P

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

fallon
0

Vore väldigt kul att visa vår shettis för första gången men… Hon är halvklippt (var det vid köpet för 2 mån sedan) och jag vet inte om all vinterpäls hinner bort så att det inte syns. Vad är det för intyg man måste ha för att kunna ställa klippt ponny? Jag kör henne ju varannan dag, men inte för tränare. Veterinärintyg?

ZABA
0

Nu finns katalog och info för både utställare och publik ute på www.stpof.com. Välkomna!